ArhusTahap putaran mengangkat tetapApakah fungsi dari

  • masa pelepasan:2024-04-16 21:00:15
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:195
  • Penerangan pantas:

    Arhus,ArhusPlatform mengangkat liga aluminium berjalan sendiri,When encountering this situation, it is likely caused by the po

Kandungan artikel
ArhusPlatform mengangkat liga aluminium berjalan sendiri,

When encountering this situation, it is likely caused by the poor electrical contact of the door lock on this floor. You can first press the door open button on the control panel to open the elevator, and then press the door close button to close the elevator, and see if the fault is resolved and the elevator continues to operate. Anda boleh ulangi dua kali atau menggunakan tangan anda untuk membantu menutup pintu. Jika ia masih tidak berfungsi,ArhusPembuat flipper automatik, saya perlu tekan butang pintu untuk membuka pintu dan melepaskan orang. Anda boleh beritahu jabatan pengurusan properti dengan menelepon loceng penggera atau telefon, dan mempunyai pegawai profesional memperbaikinya.

Ada telefon api di dalam kereta lif api.

ArhusKami cadangkan pelanggan memilih jenis lif yang sesuai untuk digunakan berdasarkan keperluan penggunaan sebenar mereka. Pada masa yang sama, penting untuk memperhatikan bahawa penghasil mesti mencari staf berkualiti dan pemasangan, terutama jika terdapat titik penyelamatan di dekat sini, untuk memastikan masalah penggunaan masa depan dan kadar kegagalan yang lebih rendah, jika tidak penyelamatan akan menjadi sangat sukar. Untuk masa yang lama, penghasil lif rumah mempunyai julat lengkap produk, kualiti yang baik, dan saiz kereta mm lebar x mm dalam. Saiz pembukaan mm lebar, dan pintu bahagian pusat automatik. Jalan naik biasa mempunyai saiz jaring mm lebar x mm dalam,ArhusLift bender tahap, dan saiz kereta mm lebar x mm dalam. The door size is mm wide and the automatic side door is opened. The net size of the small shaft is mm wide x mm deep, and the car size is mm wide x mm deep. The door size is mm wide and the manual door is opened. Lift merujuk kepada kereta yang melayani beberapa lantai khusus di dalam bangunan dan berfungsi dalam sekurang-kurangnya dua baris bertentangan ke aras mengufuk atau dengan sudut lengkung kurang dari darjah ke garis menegak; Peralatan pengangkutan dengan gerakan trek yang ketat. Terdapat juga jenis langkah, biasanya dikenali sebagai escalator atau jalan kaki bergerak. Peralatan angkat tetap melayani lantai tertentu. Lift menegak mempunyai kereta yang berjalan dalam sekurang-kurangnya dua baris menegak atau dengan sudut lengkung kurang dari darjah; Antara jejak panduan yang ketat. Saiz dan bentuk struktur kereta angkat memudahkan akses penumpang atau muatan dan muatan barang. Secara tradisional, walaupun kaedah memandunya, lif dianggap sebagai istilah umum untuk pengangkutan menegak di dalam bangunan. Menurut kelajuan, ia boleh dibahagi menjadi rendah

Ada telefon api di dalam kereta lif api.

HelneKeluarga ini mesti membuat dua bentuk besi di atas pintu masuk. Kedudukan dan saiz plat ikat ditentukan berdasarkan model mesin pintu yang dipilih.

Membersihkan dan membersihkan kasut panduan kereta lif. Seperti yang diketahui, kasut panduan berjalan di atas kereta panduan, dan ada cangkir minyak di atas kasut panduan. Untuk memastikan lif tidak membuat suara semasa operasi, perlu mengisi cangkir minyak secara peribadi dan bersihkan kasut panduan, dan kabin perlu bersihkan dengan teliti.

Komponen penting lif memerlukan teknologi tertentu, seperti mesin tarik lif penumpang dan lif penglihatan yang berterusan magnet kekal, dan mesin pintu kereta yang merupakan pertukaran frekuensi peraturan tegangan, dan peraturan kelajuan, pembatasan kelajuan, dan penimbal mesti dihasilkan.


ArhusTahap putaran mengangkat tetapApakah fungsi dari



Komponen elektrik dibahagi secara kira-kira ke skrin, tukar elektrik untuk setiap sirkuit keselamatan, dll. Ia adalah otak lif dan sistem saraf pusat lif. Gerakan, operasi, dan pintu membuka dan menutup lif semua dikawal oleh ia, jadi ia mesti dianggap sebagai keutamaan atas dalam kerja penyelamatan sehari-hari. Jangan singkat litar lif di dalam skrin semasa kerja. Apabila sistem pintu lift tidak berfungsi, seseorang pendek pintu lift untuk kesehatan untuk mencari kesalahan ini sangat berbahaya, dan terdapat banyak kemalangan apabila pendek pintu. Mengapa? Jika seseorang membuka pintu lorong dan memperluas kepala mereka ke dalam, lif berlari ke atas atau ke bawah ke titik ini, dan pintu lorong pendek, lif tidak boleh berhenti jadi kemalangan sangat mungkin berlaku. So in our daily maintenance work, we must not short-circuit the safety circuit. If it is necessary to short-circuit, we must identify which safety component has a problem and which safety component needs to be shorted. Moreover, after maintenance or urgent repairs are completed, we must promptly remove the short-circuit wire. Pembuat lif rumah tangga profesional, dengan kualiti yang besar dan kualiti yang baik pada harga yang masuk akal. Ia adalah tahan api, tahan air, tahan suhu tinggi, kuat dan kekal, selamat dan dipercayai

Lift butang: Ia adalah lif automatik mudah dengan fungsi aras automatik, biasanya tersedia dalam dua cara: butang luaran dan butang dalaman.

Ia disarankan untuk menggunakan escalator frekuensi cerdas atau pembolehubah, bilik bukan mesin atau bilik kecil pembolehubah frekuensi lif penumpang, dan lif penglihatan.

PengurusanUrus dan promosikan pelaksanaan berbagai-bagai standar (termasuk standar teknikal, standar kualiti, mempromosikan dan mempromosikan kerja pengawasan kualiti.

High transmission efficiency. Kerana menggunakan motor sinkronik magnet kekal untuk pemacu langsung, efisiensi pemindahan boleh diperbaiki dengan % -%.

Untuk melaksanakan pengaturan escalator dan menyediakan balas balik, untuk menentukan konfigurasi peranti terkongsi tertentu, urutan penghantaran, dan pengaturan pusingan kereta tangan semasa pengaturan terus menerus.


ArhusTahap putaran mengangkat tetapApakah fungsi dari



Kembangkan peraturan dan perjanjian industri, menetapkan mekanisme industri dan perusahaan disiplin diri. Mengawasi pelaksanaan peraturan dan perjanjian industri, dan standardisasi perilaku produksi dan operasi perusahaan.

tawaranSila perhatikan bahawa seharusnya ada ruang lebih dari mm kiri di kedua-dua sisi escalator, dan apabila diatur secara paralel, tidak ada pengendalian antara kedua-dua escalator.

Walaupun kabel besi sepenuhnya rosak dan jatuh pada kelajuan ekstrim, tetapi perhatikan julat pendekatan sangat terhad, umumnya tidak melebihi mm. Secara umum, platform tidak boleh dikurangkan kerana ia mengandungi peralatan seperti kabinet dan motor. Ubah sudut escalator dari darjah ke darjah

ArhusIa disarankan untuk menggunakan escalator frekuensi cerdas atau pembolehubah, bilik bukan mesin atau bilik kecil pembolehubah frekuensi lif penumpang, dan lif penglihatan.

Sekarang, lif-lif ada di mana-mana, dan sama ada rumah, pusat belanja, atau stesen kereta bawah tanah lif-lif telah secara perlahan-lahan disertai dalam kehidupan kita. Dengan meningkat popularitas bilik lif, ada keperluan penting untuk popularizasi saintifik pengetahuan keselamatan lif. Pada masa kritik memahami beberapa pengetahuan kecemasan lif boleh menyelamatkan kehidupan. Di bawah, editor akan mengajar anda beberapa pengetahuan keselamatan lif.

Keukuran elevator dan escalator shafts (III)


AlKhankahMaklumat produk lain
  • XiningCiri-ciri struktur pengubah jenis keringCara operasi semasa pembinaan

    XiningCiri-ciri struktur pengubah jenis keringCara operasi semasa pembinaan

  • ToledoPlatform angkat hidraulik tetapKelenturan

    ToledoPlatform angkat hidraulik tetapKelenturan

  • ToledoPaksi penerbangan hidraulik tetapPengurusan integriti

    ToledoPaksi penerbangan hidraulik tetapPengurusan integriti

  • HuozhouJembatan memuatkan bekasLapisan perlindungan anti selip

    HuozhouJembatan memuatkan bekasLapisan perlindungan anti selip

  • HuozhouHarga jembatan naik bimbitPelbagai langkah untuk memastikan pemenuhan kontrak

    HuozhouHarga jembatan naik bimbitPelbagai langkah untuk memastikan pemenuhan kontrak

  • HuozhouPembuat flipper automatikPenjelasan produk

    HuozhouPembuat flipper automatikPenjelasan produk

  • ZaburePlatform angkat hidraulik tetapBerkongsi rahsia awal untuk mencapai keuntungan

    ZaburePlatform angkat hidraulik tetapBerkongsi rahsia awal untuk mencapai keuntungan

  • ZaburePaksi penerbangan tetap hidraulikTempat mencari

    ZaburePaksi penerbangan tetap hidraulikTempat mencari

  • segera:Peringatan: Maklumat ArhusTahap putaran mengangkat tetapApakah fungsi dari memberi anda ArhusTahap putaran mengangkat tetapApakah fungsi dari oleh syarikat kami, perkhidmatan ArhusTahap putaran mengangkat tetapApakah fungsi dari dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk ArhusTahap putaran mengangkat tetapApakah fungsi dari, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian ArhusTahap putaran mengangkat tetapApakah fungsi dari. ArhusTahap putaran mengangkat tetapApakah fungsi dari di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di ArhusTahap putaran mengangkat tetapApakah fungsi dari, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!