ShijingshanLift luar rumah di tingkat tiga.Bagaimana pekerja syarikat meningkatkan kemampuan mereka

  • masa pelepasan:2024-04-16 14:55:35
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:391
  • Penerangan pantas:

    Shijingshan,Kandungan asas pengukuran skalator shaft adalah untuk mengukur tinggi angkat. Sama seperti mengukur tinggi tangga lurus,

Kandungan artikel

Kandungan asas pengukuran skalator shaft adalah untuk mengukur tinggi angkat. Sama seperti mengukur tinggi tangga lurus, secara ketat, perhatian patut diberikan kepada sama ada ada titik kedudukan titik turun garis dan permukaan penghiasan sinar sokongan bawah tangga.

Ada telefon api di dalam kereta lif api.

ShijingshanLift kelajuan rendah, sering merujuk kepada lif dengan kelajuan di bawah m/s.

Lakukan kerja statistik dalam industri lif,ShijingshanPlatform mengangkat liga aluminium lajur ganda, mengumpulkan, mengatur, dan menerbitkan maklumat industri, melakukan kajian dan analisis data statistik, menyediakan dasar untuk membentuk industri dan menyediakan perkhidmatan maklumat untuk perusahaan.

Le HochetKomponen penting lif memerlukan teknologi tertentu, seperti mesin tarik lif penumpang dan lif penglihatan yang berterusan magnet kekal, dan mesin pintu kereta yang merupakan pertukaran frekuensi peraturan tegangan, dan menerima perlindungan tirai cahaya. Komponen keselamatan seperti peralatan keselamatan dan peraturan kelajuan, pembatasan kelajuan, dan penimbal mesti dihasilkan.

Komponen elektrik dibahagi secara kira-kira ke skrin, tukar elektrik untuk setiap sirkuit keselamatan, dll. Ia adalah otak lif dan sistem saraf pusat lif. Gerakan, operasi, dan pintu membuka dan menutup lif semua dikawal oleh ia, jadi ia mesti dianggap sebagai keutamaan atas dalam kerja penyelamatan sehari-hari. Jangan singkat litar lif di dalam skrin semasa kerja. Apabila sistem pintu lift tidak berfungsi, seseorang pendek pintu lift untuk kesehatan untuk mencari kesalahan ini sangat berbahaya, dan terdapat banyak kemalangan apabila pendek pintu. Mengapa? Jika seseorang membuka pintu lorong dan memperluas kepala mereka ke dalam, lif berlari ke atas atau ke bawah ke titik ini, dan pintu lorong pendek, lif tidak boleh berhenti, jadi kemalangan sangat mungkin berlaku. So in our daily maintenance work, we must not short-circuit the safety circuit. If it is necessary to short-circuit, we must identify which safety component has a problem and which safety component needs to be shorted. Moreover, after maintenance or urgent repairs are completed, we must promptly remove the short-circuit wire. Pembuat lif rumah tangga profesional, dengan kualiti yang besar dan kualiti yang baik pada harga yang masuk akal. Ia adalah tahan api, tahan air, tahan suhu tinggi, selamat dan dipercayai

Ia disarankan untuk menggunakan escalator frekuensi cerdas atau pembolehubah, bilik bukan mesin atau bilik kecil pembolehubah frekuensi lif penumpang, dan lif penglihatan.


ShijingshanLift luar rumah di tingkat tiga.Bagaimana pekerja syarikat meningkatkan kemampuan mereka



Jika lif berada di arah bawah, segera menutup pintu dan kembali ke stesen lantai pertama, dan secara automatik membuka pintu lif.

kemalangan lif sebahagian besar disebabkan oleh faktor manusia. dalam kehidupan harian, beberapa penduduk sering beroperasi lif melanggar peraturan, yang mungkin menyebabkan berhenti tiba-tiba, kerosakan, dan bahkan cedera peribadi.

Kekalkan pintu bilik lif dan pintu kereta. Kegagalan lif biasanya berlaku di bilik lif dan pintu kereta, jadi perhatian patut diberikan kepada pemeliharaan bilik dan pintu kereta. Satu ialah untuk mengisi bahan bakar di atas sill pintu dan menjaganya dalam keadaan baik,ShijingshanLift Duduk Rumah Villa, supaya lif tidak membuat bunyi yang tidak menyenangkan semasa operasi dan membuka pintu. Perhatikan pemeriksaan plat hubungan keselamatan atau plat hubungan jenis tirai cahaya penyukar wayar dari lif, kerana frekuensi membuka dan menutup pintu di lif adalah tinggi, yang boleh menyebabkan kerosakan wayar penyukar. Ini memerlukan pegawai penyelenggaran untuk memeriksanya setiap kali mereka bekerja, dan menggantikannya secara awal untuk mengelakkan pengguna mempunyai keraguan mengenai kualiti produk lif disebabkan masalah pintu.

ejenHigh transmission efficiency. Kerana menggunakan motor sinkronik magnet kekal untuk pemacu langsung, efisiensi pemindahan boleh diperbaiki dengan % -%.

Membersihkan dan membersihkan kasut panduan kereta lif. Seperti yang diketahui, kasut panduan berjalan di atas kereta panduan dan ada cangkir minyak di atas kasut panduan. Untuk memastikan lif tidak membuat suara semasa operasi, perlu mengisi cangkir minyak secara peribadi dan bersihkan kasut panduan, dan kabin perlu bersihkan dengan teliti.

Membersihkan dan membersihkan kasut panduan kereta lif. Seperti yang diketahui, kasut panduan berjalan di atas kereta panduan, dan ada cangkir minyak di atas kasut panduan. Untuk memastikan lif tidak membuat suara semasa operasi, perlu mengisi cangkir minyak secara peribadi dan bersihkan kasut panduan, dan kabin perlu bersihkan dengan teliti.


ShijingshanLift luar rumah di tingkat tiga.Bagaimana pekerja syarikat meningkatkan kemampuan mereka



Komponen mekanik mesin tarik lif memerlukan minyak. Terdapat dua skala pada penutup luar mesin tarik. Buka tombol minyak untuk memeriksa sama ada minyak sepatutnya berada di tengah dua skala. Jika minyak lebih rendah dari skala bawah,ShijingshanLift tirai tahap, lif tidak akan beroperasi dengan baik untuk masa yang panjang, yang menyebabkan pembakaran mesin tarik lif dan motor. Selepas lif telah berjalan untuk masa yang lama, minyak seharusnya diganti dengan cara yang tepat untuk menjaga mesin traksi bersih dan dalam keadaan baik.

JulatPeranti ketegangan pembatasan kelajuan dan peranti ketegangan tali besi patut dilengkapi dengan suis keselamatan.

Lif kawalan kumpulan adalah lif yang menggunakan mikrokomputer dan menghantar pusat berbilang lif secara selari. Kawalan kumpulan termasuk program kumpulan lif, kecerdasan kumpulan lif, dan bentuk lain klasifikasi berdasarkan lokasi bilik mesin. Terdapat lif dengan bilik mesin di atas rakit (bilik mesin atas), lif dengan bilik mesin di bawah rakit (bilik mesin bawah), dan lif dengan bilik mesin di dalam rakit (bilik tidak organik).

Keluarga ini mesti membuat dua bentuk besi di atas pintu masuk. Kedudukan dan saiz plat ikat ditentukan berdasarkan model mesin pintu yang dipilih.

ShijingshanHigh transmission efficiency. Kerana menggunakan motor sinkronik magnet kekal untuk pemacu langsung, ia mempunyai kehidupan layanan panjang, mengurangkan pencemaran minyak, dan mengurangkan penyelenggaran

Selepas lif berhenti dan tidak membuka pintu, jika and a terperangkap dalam kereta lif dan menghadapi situasi ini, anda mesti tetap tenang kerana lif adalah peralatan pengangkutan yang dewasa dan selamat; Menghentikan lif; Ia adalah tindakan perlindungan keselamatan untuk kegagalan operasi lif. Tindakan penyelamatan diri yang selamat dan efektif pada masa ini


AlKhankahMaklumat produk lain
  • XiningCiri-ciri struktur pengubah jenis keringCara operasi semasa pembinaan

    XiningCiri-ciri struktur pengubah jenis keringCara operasi semasa pembinaan

  • ToledoPlatform angkat hidraulik tetapKelenturan

    ToledoPlatform angkat hidraulik tetapKelenturan

  • ToledoPaksi penerbangan hidraulik tetapPengurusan integriti

    ToledoPaksi penerbangan hidraulik tetapPengurusan integriti

  • HuozhouJembatan memuatkan bekasLapisan perlindungan anti selip

    HuozhouJembatan memuatkan bekasLapisan perlindungan anti selip

  • HuozhouHarga jembatan naik bimbitPelbagai langkah untuk memastikan pemenuhan kontrak

    HuozhouHarga jembatan naik bimbitPelbagai langkah untuk memastikan pemenuhan kontrak

  • HuozhouPembuat flipper automatikPenjelasan produk

    HuozhouPembuat flipper automatikPenjelasan produk

  • ZaburePlatform angkat hidraulik tetapBerkongsi rahsia awal untuk mencapai keuntungan

    ZaburePlatform angkat hidraulik tetapBerkongsi rahsia awal untuk mencapai keuntungan

  • ZaburePaksi penerbangan tetap hidraulikTempat mencari

    ZaburePaksi penerbangan tetap hidraulikTempat mencari

  • segera:Peringatan: Maklumat ShijingshanLift luar rumah di tingkat tiga.Bagaimana pekerja syarikat meningkatkan kemampuan mereka memberi anda ShijingshanLift luar rumah di tingkat tiga.Bagaimana pekerja syarikat meningkatkan kemampuan mereka oleh syarikat kami, perkhidmatan ShijingshanLift luar rumah di tingkat tiga.Bagaimana pekerja syarikat meningkatkan kemampuan mereka dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk ShijingshanLift luar rumah di tingkat tiga.Bagaimana pekerja syarikat meningkatkan kemampuan mereka, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian ShijingshanLift luar rumah di tingkat tiga.Bagaimana pekerja syarikat meningkatkan kemampuan mereka. ShijingshanLift luar rumah di tingkat tiga.Bagaimana pekerja syarikat meningkatkan kemampuan mereka di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di ShijingshanLift luar rumah di tingkat tiga.Bagaimana pekerja syarikat meningkatkan kemampuan mereka, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!