CatanzaroLajur tunggal platform mengangkat selai aluminumSaranan Rumah

  • masa pelepasan:2024-04-17 20:43:31
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:94
  • Penerangan pantas:

    Catanzaro,Semua lubang di kenderaan kerja ketinggian tinggi dan lokasi kerja ketinggian tinggi mesti dikuasai dengan penutup kuat,

Kandungan artikel

Semua lubang di kenderaan kerja ketinggian tinggi dan lokasi kerja ketinggian tinggi mesti dikuasai dengan penutup kuat, pagar, atau jaringan keselamatan.

Menyesuaikan unit kuasa.

CatanzaroFixed hydraulic lifting platform power-saving tips&flash& mdash; Lif tetap yang berfungsi dalam muatan nominal boleh memastikan operasi normal peralatan. Walaupun dalam proses berat dan berlebihan,CatanzaroPlatform penangkapan jenis gunting bergerak, api belakang, dan memegang aplikasi mentega biasa. Ini adalah perincian yang banyak pelanggan akan mudah memperhatikan apabila mereka dalam penggunaan sehari- hari. Sebagaimana masa penggunaan meningkat, biasanya disertai oleh bunyi keras. Butter boleh mengurangi pecahan, Untuk mengurangi generasi tenaga tak berguna dan mengendalikan tenaga elektrik, ia cukup. Ini adalah keterampilan kerja. Orang yang mengalami pengalaman dalam lif hidraulik dan lif kargo akan tahu kapan untuk mencapai tinggi sasaran sebelum melepaskan butang. Sebab inersi, lif elektrik akan naik untuk jarak tertentu. Selepas masa yang panjang berkumpul, pengendalian yang betul akan mempunyai kesan penyelamatan tenaga yang signifikan.

Adjusting the oil pipe.

StraytamakPada tahap awal pemasangan platform angkat, perlu menyiapkan dengan hati-hati rancangan pembinaan khusus, dan melakukan ujian teknikal pada pegawai pemasangan untuk memastikan bahawa aras asas pemasangan dan semua aspek memenuhi keperluan penggunaan. Selain itu, perlu menjaga jalan platform angkat tidak terhalang dan mempunyai ruang yang cukup, yang semua persiapan yang diperlukan pada tahap awal.

Pada tahap awal pemasangan platform angkat, perlu menyiapkan dengan hati-hati rancangan pembinaan khusus,CatanzaroPlatform penangkapan hidraulik gunting bergerak sendiri, dan melakukan ujian teknikal pada pegawai pemasangan untuk memastikan bahawa aras asas pemasangan dan semua aspek memenuhi keperluan penggunaan. Selain itu, perlu menjaga jalan platform angkat tidak terhalang dan mempunyai ruang yang cukup, yang semua persiapan yang diperlukan pada tahap awal.

Apa fungsi anti rust primer untuk lif kargo gudang?


CatanzaroLajur tunggal platform mengangkat selai aluminumSaranan Rumah



Pastikan kabel kuasa dan sirkuit elektrik tidak rosak

Hentikan kecemasan: Tekan tombol kecemasan untuk meningkatkan atau rendahkan mesin.

Menggunakan jadual analisis korelasi antara fenomena ralat dan penyebab untuk mencari ralat hidraulik, berdasarkan latihan kerja ringkasan jadual korelasi antara fenomena ralat dan penyebab (atau disediakan oleh pembuat), yang boleh digunakan untuk mencari dan mengendalikan ralat hidraulik umum.

OK atau tidak?Jatuhkan ujian untuk semak sama ada selang brek gubernur keselamatan memenuhi keperluan peraturan. Penyelamatan pemindahan peralatan: Semak sambungan antara motor elektrik dan pengurang gear cacing, dan pecahkan kotak gerak. Kosongkan semua komponen dan segel,CatanzaroHarga jembatan naik bimbit, gantikan bahagian yang terlalu berpakaian dan terganggu dan minyak licin

Urus, buang rust dan mengisi semula komponen struktur seperti kandang penggantian dan bingkai kereta api panduan untuk kerosakan, dan kuatkan ahli yang mengandungi muatan yang rosak

Penjagaan bulanan: Lihat item pemeriksaan minggu


CatanzaroLajur tunggal platform mengangkat selai aluminumSaranan Rumah



Ganti minyak hidraulik sekali setahun, menggunakan minyak hidraulik . Dengan penggunaan yang luas platform angkat sekarang, permintaan minyak hidraulik juga meningkat. bagaimanapun, produk rendah juga mungkin muncul. jadi apa kelemahan minyak hidraulik rendah? Kemudian, mari kita perkenalkan minyak hidraulik berkualiti tinggi kepada anda, yang tidak berwarna dan tidak berbau, bersinar seperti air murni minyak ditambah dengan ejen anti-pakaian, yang boleh mengurangkan pakaian sistem hidraulik platform angkat, terutama pompa hidraulik, dan memperpanjang kehidupan perkhidmatan platform angkat. Sebaliknya, minyak hidraulik rendah digunakan

Pengurusan ekonomiMenyesuaikan unit kuasa.

Kaedah kedua ialah kaedah lapisan perlindungan, yang menutupi permukaan logam platform mengangkat selai aluminum dengan lapisan perlindungan untuk mengisolasi produk logam dari media yang berkeliaran dan mencegah kerosakan. Laksanakan minyak enjin, jeli minyak, cat, atau meliputi permukaan bahagian besi dengan bahan-bahan non-metalik yang melawan kerosakan seperti enamel dan plastik; Dengan elektroplating, plating panas menyemprot, dll., lapisan logam yang tidak mudah terkorod dikelilingi di permukaan besi.

Sebaliknya, ia perlu diubah ke arah yang berlawanan; Apabila tekanan belakang mata pasangan perlengkapan lebih besar dari . mm, lepaskan kacang sambungan dari pecahan eksentrik gulung panduan dan roda tekanan belakang gigi seperti yang dipaparkan dalam tetapkan roda tekanan belakang gigi untuk tekan ke arah arah belakang rak perlengkapan sehingga tekanan belakang mencapai julat yang masuk akal. Jika tidak, ia patut disesuaikan dalam arah yang bertentangan. Pada titik ini, gulung panduan patut dilepaskan untuk o dan kemudian disesuaikan mengikut penyesuaian gulung panduan.

CatanzaroPeriksa keadaan pakaian dan kebebasan roda panduan lif kargo

Muat atau peralatan gagal berfungsi Berbagai pembuat lif mempunyai kualifikasi rasmi. Selamat datang untuk menanyai dengan telefon dan dengan jujur mengundang kerjasama!

Tahap angkat bukan gunting jenis peralatan mekanik angkat hidraulik yang menggunakan


AlKhankahMaklumat produk lain
  • BielefeldPlatform mengangkat topi bergerak sendiriApakah prinsip reka bentuk

    BielefeldPlatform mengangkat topi bergerak sendiriApakah prinsip reka bentuk

  • BielefeldLift pencahayaan tahapPasaran profesional semakin meningkat, harganya akan naik

    BielefeldLift pencahayaan tahapPasaran profesional semakin meningkat, harganya akan naik

  • RanchiKarakteristik pengubah distribusi jenis keringSebilangan besar digunakan di bilik pemeriksaan

    RanchiKarakteristik pengubah distribusi jenis keringSebilangan besar digunakan di bilik pemeriksaan

  • Scarzhisco carmennaPlatform angkat elektrik Platform angkat hidraulikApa yang perlu diperiksa sebelu

    Scarzhisco carmennaPlatform angkat elektrik Platform angkat hidraulikApa yang perlu diperiksa sebelu

  • Scarzhisco carmennaPembuat paksi naikKetidakfahaman produk

    Scarzhisco carmennaPembuat paksi naikKetidakfahaman produk

  • HodmezovasarhelyJembatan naik trak bekasCara menyelesaikan masalah pengudaraan dan penyejukan

    HodmezovasarhelyJembatan naik trak bekasCara menyelesaikan masalah pengudaraan dan penyejukan

  • HodmezovasarhelyPlatform mengangkat trek panduan tetapAdakah anda memerlukan profesionalisme? Apa ya

    HodmezovasarhelyPlatform mengangkat trek panduan tetapAdakah anda memerlukan profesionalisme? Apa ya

  • HodmezovasarhelyLift penglihatan rumah tanggaInstitut Penyelidikan Warna Antarabangsa

    HodmezovasarhelyLift penglihatan rumah tanggaInstitut Penyelidikan Warna Antarabangsa

  • segera:Peringatan: Maklumat CatanzaroLajur tunggal platform mengangkat selai aluminumSaranan Rumah memberi anda CatanzaroLajur tunggal platform mengangkat selai aluminumSaranan Rumah oleh syarikat kami, perkhidmatan CatanzaroLajur tunggal platform mengangkat selai aluminumSaranan Rumah dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk CatanzaroLajur tunggal platform mengangkat selai aluminumSaranan Rumah, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian CatanzaroLajur tunggal platform mengangkat selai aluminumSaranan Rumah. CatanzaroLajur tunggal platform mengangkat selai aluminumSaranan Rumah di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di CatanzaroLajur tunggal platform mengangkat selai aluminumSaranan Rumah, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!