ZwedhurtPlatform mengangkat secara keseluruhanuntuk apa ia digunakan

  • masa pelepasan:2024-04-16 17:57:36
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:327
  • Penerangan pantas:

    Zwedhurt,Guna pengukur perasaan untuk semak keadaan pakaian gear cacing pengurang gear cacing. Sila rujuk ke manual arahan untuk

Kandungan artikel

Guna pengukur perasaan untuk semak keadaan pakaian gear cacing pengurang gear cacing. Sila rujuk ke manual arahan untuk keperluan khusus

Apabila memasang, nyahpasang, dan menyesuaikan mekanisme putaran penting untuk memastikan garis tengah pengurang mekanisme putaran adalah selari dengan garis tengah gear, dan permukaan meshing tidak kurang dari %. Keluaran meshing sepatutnya sesuai untuk setiap kotak, kotak distribusi, dll., dan sepatutnya disimpan secara biasa. Dust pada peralatan elektrik sepatutnya dibersihkan secara tepat masa. Apabila menghadapi pemanasan berlebihan dalam motor listrik, perlu menghentikannya secara tepat masa dan penyelesaian masalah sebelum terus beroperasi. Penduduk motor sepatutnya dalam keadaan baik, dan lif kargo hidraulik sepatutnya memberikan kita perlindungan keselamatan. Aplikasi lif kargo hidraulik dalam produksi kita sudah sangat umum, dan bermain peran penting dalam produksi kita, terutama dalam operasi tinggi barang.

ZwedhurtBagaimana untuk memilih platform angkat& mdash;& mdash; Dalam proses pembuatan produk pembuatan mesin, selepas bertahun-tahun penyelidikan dan pengeksplorasi, kami telah menguasai teknologi utama pembuatan produk dan membuat keputusan yang efektif mengenai kesalahan penggunaan produk. sebagai hasilnya, kekurangan ini telah secara efektif dihindari dalam proses pembuatan produk, menyediakan sokongan kuat untuk pembangunan produk baru.

Pastikan kabel kuasa dan sirkuit elektrik tidak rosak

SebetaDengan pembangunan terus menerus teknologi elektronik, fungsi diagnosis diri peralatan digunakan untuk mencari kesilapan hidraulik. Sementara ini, angkat tekanan mengadopsi komputer elektronik, sirkuit antaramuka, restoran, dan restoran. Tinggi rendah antara - mm terutama sesuai untuk tempat kerja yang tidak dapat menggali lubang. And there is no need for upper lifting points, with diverse forms (single column, double column, four column), stable equipment operation, simple and reliable operation, and difficult to solve narrow spaces that cannot reach the requirements. A customized delivery platform can be created,ZwedhurtLift gunting bergerak sepenuhnya, and the product hydraulic system is equipped with anti fall, upper and lower door interaction, and operation buttons can be set on each floor and lifting platform workbench to achieve multi-point. Produk ini mempunyai struktur yang kuat, kapasitas yang besar pembawa muatan, angkat lembut, pemasangan dan penyelenggaran sederhana dan selesa, menjadikannya peralatan pemindahan muatan yang ideal dan ekonomi untuk menggantikan lif antara lantai rendah. Peranti tahap angkat adalah terutamanya bertanggungjawab untuk pemprosesan data mekanisme operasi dan bar kerja kenderaan, menghitung kawasan keselamatan tahap angkat, dan sesuai untuk sistem kawalan elektrik platform angkat tahap diri. Sensor utama dalam sistem kawalan elektrik termasuk sensor sudut, sensor sudut panjang, sensor inklinasi paksi dua,ZwedhurtPlatform penunggang jenis trek panduan, dan simpanan tenaga sistem silinder minyak.

Menyesuaikan unit kuasa.


ZwedhurtPlatform mengangkat secara keseluruhanuntuk apa ia digunakan



Penjagaan bulanan: Lihat item pemeriksaan minggu

Peraturan titik getaran sepatutnya berdasarkan proses penuaan getaran standar GB/T-. Penuaan getaran sepatutnya ditempatkan pada kedudukan dengan ketat tinggi dan amplitud bahagian kerja, dan paksi putarannya sepatutnya selari dengan kapal di mana zon efektif mod getaran ditempatkan. Penuaan sepatutnya ditempatkan pada sudut akhir atau pinggir bahagian kerja dengan ketat tinggi, sehingga tenaga kecil boleh digunakan untuk menarik komponen dengan amplitud besar. Berdasarkan bentuk struktur asas, kita tetapkan titik getaran pada plat yang melambat di setiap sisi bahagian kerja.

Dengan pembangunan terus menerus ekonomi memenuhi keperluan masyarakat, lif kargo hidraulik bermain peran penting dalam operasi ketinggian tinggi. Lif kargo hidraulik beroperasi ke atas dan ke bawah, dan boleh memberikan kita platform yang selamat dan stabil. Kita boleh memberikan keselamatan untuk keselamatan kita apabila bekerja di tinggi.

Yang paling murahI a tidak menakutkan jika ada kerosakan kecil di lif, tetapi yang menakutkan adalah mengetahui bahawa ada kerosakan tetapi tidak tahu bagaimana untuk menyelesaikannya.

Pakaian seluar berada dalam julat yang dibenarkan, tanpa deformasi serius, dan boleh putar fleksibel.

Apabila cahaya penunjuk untuk menyambung kuasa lif menyala, tekan butang atas. Motor putar tetapi platform angkat tidak naik. Ini mungkin disebabkan sambungan terbalik bekalan kuasa tiga-fasa dan pembalikan motor. Hanya menggantikan mana-mana garis dua fasa.


ZwedhurtPlatform mengangkat secara keseluruhanuntuk apa ia digunakan



Semak kebebasan lapisan bola dan pakaian roda panduan roda penggantian. Jika roda penggantian dipakai, diperlukan untuk menyesuaikan atau menggantikannya. Jika lapisan lif dipakai, gantikan roda panduan atau lapisan

Kualiti tertinggiSemak jika orientasi blok had atas dan bawah pada bingkai trek panduan adalah betul

Sistem hidraulik produk disediakan dengan peranti perlindungan keselamatan anti jatuh dan overload, dan butang operasi boleh ditetapkan pada setiap tingkat dan bangku kerja platform untuk mencapai berbilang-titik.

Sebaliknya, ia perlu diubah ke arah yang berlawanan; Apabila tekanan belakang mata pasangan perlengkapan lebih besar dari . mm,ZwedhurtPlatform mengangkat liga aluminium profesional, lepaskan kacang sambungan dari pecahan eksentrik gulung panduan dan roda tekanan belakang gigi seperti yang dipaparkan dalam , tetapkan roda tekanan belakang gigi untuk tekan ke arah arah belakang rak perlengkapan sehingga tekanan belakang mencapai julat yang masuk akal. Jika tidak, ia patut disesuaikan dalam arah yang bertentangan. Pada titik ini, gulung panduan patut dilepaskan untuk o dan kemudian disesuaikan mengikut penyesuaian gulung panduan.

ZwedhurtUrus, buang rust dan mengisi semula komponen struktur seperti kandang penggantian dan bingkai kereta api panduan untuk kerosakan, sila rujuk ke manual arahan untuk keperluan khusus


AlKhankahMaklumat produk lain
  • XiningCiri-ciri struktur pengubah jenis keringCara operasi semasa pembinaan

    XiningCiri-ciri struktur pengubah jenis keringCara operasi semasa pembinaan

  • ToledoPlatform angkat hidraulik tetapKelenturan

    ToledoPlatform angkat hidraulik tetapKelenturan

  • ToledoPaksi penerbangan hidraulik tetapPengurusan integriti

    ToledoPaksi penerbangan hidraulik tetapPengurusan integriti

  • HuozhouJembatan memuatkan bekasLapisan perlindungan anti selip

    HuozhouJembatan memuatkan bekasLapisan perlindungan anti selip

  • HuozhouHarga jembatan naik bimbitPelbagai langkah untuk memastikan pemenuhan kontrak

    HuozhouHarga jembatan naik bimbitPelbagai langkah untuk memastikan pemenuhan kontrak

  • HuozhouPembuat flipper automatikPenjelasan produk

    HuozhouPembuat flipper automatikPenjelasan produk

  • ZaburePlatform angkat hidraulik tetapBerkongsi rahsia awal untuk mencapai keuntungan

    ZaburePlatform angkat hidraulik tetapBerkongsi rahsia awal untuk mencapai keuntungan

  • ZaburePaksi penerbangan tetap hidraulikTempat mencari

    ZaburePaksi penerbangan tetap hidraulikTempat mencari

  • segera:Peringatan: Maklumat ZwedhurtPlatform mengangkat secara keseluruhanuntuk apa ia digunakan memberi anda ZwedhurtPlatform mengangkat secara keseluruhanuntuk apa ia digunakan oleh syarikat kami, perkhidmatan ZwedhurtPlatform mengangkat secara keseluruhanuntuk apa ia digunakan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk ZwedhurtPlatform mengangkat secara keseluruhanuntuk apa ia digunakan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian ZwedhurtPlatform mengangkat secara keseluruhanuntuk apa ia digunakan. ZwedhurtPlatform mengangkat secara keseluruhanuntuk apa ia digunakan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di ZwedhurtPlatform mengangkat secara keseluruhanuntuk apa ia digunakan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!