YunchengPlatform mengangkat hidraulik aliuminum selaiAnalisis keperluan insentif

  • masa pelepasan:2024-04-16 16:10:20
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:397
  • Penerangan pantas:

    Yuncheng,Untuk lif yang telah berada dalam persekitaran kerja istimewa untuk masa yang lama, perlu segar secara peribadi cat luar

Kandungan artikel

Untuk lif yang telah berada dalam persekitaran kerja istimewa untuk masa yang lama, perlu segar secara peribadi cat luaran. Jika cat telah jatuh untuk masa yang lama atau baja dalaman telah berkarat, peralatan patut dihancurkan dahulu, dan cat baru patut dilaksanakan. Ia diharamkan secara ketat untuk melukis tanpa mengguncurkan. Pendekatan ini hanya akan mempercepat penuaan peralatan dan memperpendek jangka hidup.

Apabila menggunakan lif, kaki mesti dibuka terlebih dahulu. Jika kaki tidak dibuka, ia dilarang untuk meningkat atau rendah platform.

YunchengFixed hydraulic lifting platform power-saving tips&flash& mdash; Lif tetap yang berfungsi dalam muatan nominal boleh memastikan operasi normal peralatan. Walaupun dalam proses berat dan berlebihan, ia hanya akan membuang tenaga, api belakang, dan memegang aplikasi mentega biasa. Ini adalah perincian yang banyak pelanggan akan mudah memperhatikan apabila mereka dalam penggunaan sehari- hari. Sebagaimana masa penggunaan meningkat, pecahan antara pin juga meningkat, biasanya disertai oleh bunyi keras. Butter boleh mengurangi pecahan, lif elektrik akan naik untuk jarak tertentu. Selepas masa yang panjang berkumpul ia cukup. Ini adalah keterampilan kerja. Orang yang mengalami pengalaman dalam lif hidraulik dan lif kargo akan tahu kapan untuk mencapai tinggi sasaran sebelum melepaskan butang. Sebab inersi, pengendalian yang betul akan mempunyai kesan penyelamatan tenaga yang signifikan.

Permukaan setiap bahagian berus patut disimpan bersih, betulkan atau gantikan dengan bahagian baru

Untuk lif yang telah berada dalam persekitaran kerja istimewa untuk masa yang lama,YunchengPlatform angkat bebas halangan digantung secara biasa, perlu segar secara peribadi cat luaran. Jika cat telah jatuh untuk masa yang lama atau baja dalaman telah berkarat, peralatan patut dihancurkan dahulu, dan cat baru patut dilaksanakan. Ia diharamkan secara ketat untuk melukis tanpa mengguncurkan. Pendekatan ini hanya akan mempercepat penuaan peralatan dan memperpendek jangka hidup.

Permukaan setiap bahagian berus patut disimpan bersih, dan tekanan berus patut disesuaikan untuk memastikan kawasannya tidak kurang dari %.


YunchengPlatform mengangkat hidraulik aliuminum selaiAnalisis keperluan insentif



Bengkel kerja platform angkat turun: valv tutup tidak ditutup dengan ketat, atau terdapat kebocoran minyak pada bahagian sambungan valv yang berkaitan atau berkaitan; Penghapusan adalah untuk ketatkan valv tutup, memperbaikinya dan ketatkannya, atau menggantikan cincin penutup. During the use of guide rail type cargo elevators, they may sometimes be installed outdoors and exposed to wind and sun for a long time, which can easily lead to corrosion and shorten their service life. What are the requirements for the maintenance of the steel wire ropes of guide rail type cargo elevators?

Platform penangkapan jenis garpu gunting adalah sesuai untuk operasi terus-menerus ketinggian tinggi di terminal lapangan terbang, perbaikan pesawat, stesen, dermaga, pusat belanja tempat sukan, ciri-ciri kediaman,YunchengPembuat jambatan naik bimbit, kilang dan workshop tambang, dan kawasan besar lain.

Switch kawalan pintu hanya boleh diaktifkan apabila pintu setiap lantai ditutup sepenuhnya.

Keadaan pemasanganApa fungsi anti rust primer untuk lif kargo gudang?

Sila rujuk ke manual arahan untuk menyimpan dan menyimpan lif untuk semak momentum rem

Sebaliknya,YunchengHarga platform pemberontak jenis keretapi panduan, ia perlu diubah ke arah yang berlawanan; Apabila tekanan belakang mata pasangan perlengkapan lebih besar dari . mm, lepaskan kacang sambungan dari pecahan eksentrik gulung panduan dan roda tekanan belakang gigi seperti yang dipaparkan dalam tetapkan roda tekanan belakang gigi untuk tekan ke arah arah belakang rak perlengkapan sehingga tekanan belakang mencapai julat yang masuk akal. Jika tidak, ia patut disesuaikan dalam arah yang bertentangan. Pada titik ini, gulung panduan patut dilepaskan untuk o dan kemudian disesuaikan mengikut penyesuaian gulung panduan.


YunchengPlatform mengangkat hidraulik aliuminum selaiAnalisis keperluan insentif



Saiz silinder minyak patut diminumkan sebanyak mungkin semasa memenuhi keperluan desain. Semakin kecil saiz silinder minyak, semakin cepat kelajuan angkat.

Kesimpulan ujianKebocoran minyak dari platform angkat: kongsi longgar; Cincin penutup rosak. Penghapusan adalah untuk menggantikan garpu pemotong di kongsi di mana kebocoran minyak ketat.

Platform pengangkat keretapi panduan adalah peralatan berat yang relatif selamat, dan sebab keselamatannya ialah bahawa ia mempunyai peralatan perlindungan keselamatan seperti anti jatuh, overload, apa fungsi sistem anti jatuh untuk platform angkat kereta api panduan? Apa sistem penangkapan jatuh keselamatan? Masuk ke Haoxiang Elevator Knowledge Lecture Hall, ia jelas pada satu pandangan.

Pastikan kabel kuasa dan sirkuit elektrik tidak rosak

YunchengSemak tali kawat besi licin dan pelbagai perangkat, jika ada pakaian berlebihan, perlu menggantikannya

Pakaian seluar berada dalam julat yang dibenarkan, tanpa deformasi serius, dan boleh putar fleksibel.

Pastikan perlengkapan kecil dan roda tekanan ditetapkan dengan selamat pada plat asas pemacu, dan periksa keadaan penyesuaian bolt plat asas pemacu


AlKhankahMaklumat produk lain
  • XiningCiri-ciri struktur pengubah jenis keringCara operasi semasa pembinaan

    XiningCiri-ciri struktur pengubah jenis keringCara operasi semasa pembinaan

  • ToledoPlatform angkat hidraulik tetapKelenturan

    ToledoPlatform angkat hidraulik tetapKelenturan

  • ToledoPaksi penerbangan hidraulik tetapPengurusan integriti

    ToledoPaksi penerbangan hidraulik tetapPengurusan integriti

  • HuozhouJembatan memuatkan bekasLapisan perlindungan anti selip

    HuozhouJembatan memuatkan bekasLapisan perlindungan anti selip

  • HuozhouHarga jembatan naik bimbitPelbagai langkah untuk memastikan pemenuhan kontrak

    HuozhouHarga jembatan naik bimbitPelbagai langkah untuk memastikan pemenuhan kontrak

  • HuozhouPembuat flipper automatikPenjelasan produk

    HuozhouPembuat flipper automatikPenjelasan produk

  • ZaburePlatform angkat hidraulik tetapBerkongsi rahsia awal untuk mencapai keuntungan

    ZaburePlatform angkat hidraulik tetapBerkongsi rahsia awal untuk mencapai keuntungan

  • ZaburePaksi penerbangan tetap hidraulikTempat mencari

    ZaburePaksi penerbangan tetap hidraulikTempat mencari

  • segera:Peringatan: Maklumat YunchengPlatform mengangkat hidraulik aliuminum selaiAnalisis keperluan insentif memberi anda YunchengPlatform mengangkat hidraulik aliuminum selaiAnalisis keperluan insentif oleh syarikat kami, perkhidmatan YunchengPlatform mengangkat hidraulik aliuminum selaiAnalisis keperluan insentif dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk YunchengPlatform mengangkat hidraulik aliuminum selaiAnalisis keperluan insentif, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian YunchengPlatform mengangkat hidraulik aliuminum selaiAnalisis keperluan insentif. YunchengPlatform mengangkat hidraulik aliuminum selaiAnalisis keperluan insentif di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di YunchengPlatform mengangkat hidraulik aliuminum selaiAnalisis keperluan insentif, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!