UdenRampa Lantai MudahPengenalan standard pemeriksaan sebelum meninggalkan kilang

  • masa pelepasan:2024-04-16 22:21:35
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:315
  • Penerangan pantas:

    Uden,It is inevitable to apply a certain amount of pressure to the boarding bridge due to frequent shipment at the cargo outl

Kandungan artikel

It is inevitable to apply a certain amount of pressure to the boarding bridge due to frequent shipment at the cargo outlet, high usage frequency, and high loading pressure. Masalah ini telah berlaku untuk masa yang lama, tetapi jambatan naik bimbit mempunyai frekuensi penggunaan yang lebih rendah daripada jambatan naik tetap, dengan tonasi muatan yang kurang, jadi ia boleh digunakan untuk masa yang lama, membuat ia sukar untuk menyebabkan masalah.

Untuk menghindari kemalangan yang mungkin berlaku di dalam jambatan penerbangan semasa turun. Pasang blok anti-kejadian (juga dikenali sebagai bar penimbal) di platform untuk mengurangi kerosakan kepada jambatan dan bangunan papan. Mengapa jembatan naik tetap boleh mengambil tanggungjawab berat di antara banyak peralatan logistik yang memerlukan pengendalian muatan cepat? Mari kita lihat jambatan naik hidraulik yang tetap di sana, yang mengejutkan saya.

UdenJembatan boarding hidraulik bergerak, pembuatan dan pembuatan bekas platform, angkat (sh) ē Mesin Jiang (lif), khusus dalam penghasilan (zhì zì o). Perkenalan produk jambatan penerbangan hidraulik tetap: jambatan penerbangan tetap adalah satu perlengkapan tambahan biasa memuatkan dan memuat turun dengan platform penyimpanan. Peralatan ini disertakan dengan platform dan boleh disesuaikan ke atas atau ke bawah mengikut tinggi berbeza dalam kenderaan trak menjadikan ia mudah bagi forklift untuk memasuki kenderaan. Peralatan mengadopsi stesen pam hidraulik yang diimport, dan terdapat rok anti berguling di kedua-dua sisi, menjadikan kerja lebih selamat dan meningkatkan efisiensi kerja. Mengadopsi paip besi yang dirancang secara khusus dan silinder minyak yang tahan memakai ketepatan tinggi. Material countertop: papan bukan slip (mesh).

Dalam singkat, jambatan boarding hidraulik adalah alat yang biasanya digunakan untuk memuatkan dan memuatkan cepat barang, dengan frekuensi yang tinggi penggunaan. Pilihan yang tepat dan pemeliharaan komponen adalah penting. Kadang-kadang, perincian boleh menentukan kehidupan perkhidmatan jambatan boarding, dan keputusan tidak boleh dibuat tanpa pengetahuan. Performasi yang baik dari pelbagai komponen jambatan boarding hidraulik adalah satu syarat untuk menyelesaikan operasi ketinggian tinggi dengan kualiti dan kuantiti. Kami harap kandungan di atas akan membantu dengan kemampuan pembelian dan pemeliharaan komponen bridge Saya harap ia akan membantu anda dalam proses penggunaan masa depan.

IchinomiyaMengapa? Jembatan pengangkutan terkandung: Jembatan pengangkutan terkandung, seperti yang dikatakan nama, merujuk kepada jembatan pengangkutan terkandung dalam platform operasi memuatkan dan memuatkan. Permukaan papan utama jembatan pengangkutan terpasang adalah mengufuk dengan aras atas platform operasi memuatkan dan memuatkan. Sempurna disertai ke dalam platform, ia tidak akan mempengaruhi tugas operasi lain pada platform tanpa memuatkan dan membuka operasi. Jembatan boarding dengan jenis struktur ini digunakan secara luas dan juga peranti bantuan boarding relatif cepat.

Apabila menggunakan jambatan boarding untuk memuatkan dan memuatkan, memuatkan dan memuatkan mengikut muatan bernilai, dan jangan terlalu berat. Jika berat berlebihan berlaku, ia akan membuat sistem hidraulik berjuang semasa proses angkat, dan bahkan menyebabkan deformasi tubuh silinder hidraulik, yang menyebabkan ruang dan lekasan minyak keluar. Ini memerlukan mencari pembuat profesional untuk penyelamatan, seperti Mesin Shanghai Niuli. Jika deformasi adalah berat, satu- satunya pilihan adalah untuk menggantikannya dengan satu yang baru.

Kerana terdapat berbagai jenis jambatan naik, terdapat juga banyak pembuat jambatan naik di China. Berikut adalah peralatan mekanik jambatan boarding hidraulik dan jambatan boarding tetap tetap. Kami berharap untuk menyediakan beberapa bantuan kepada semua orang dan menguasai lebih lanjut jambatan boarding hidraulik; Bridge Hydraulic boarding” Kata ini tidak lagi tidak dikenali. Jika anda perlu, anda boleh memahami jambatan naik mana yang lebih sesuai untuk anda. Jembatan penerbangan hidraulik, kenderaan pengangkutan elektrik, dan platformnya mengangkat hidraulik kini adalah alat-alat hidraulik dan peralatan mesin yang biasa mengendalikan gudang. Jembatan penerbangan hidraulik adalah peralatan industri yang membantu kereta dengan selesa memuatkan dan memuatkan barang. Jembatan penerbangan hidraulik dibahagi kepada dua jenis, boleh dibawa dan bergerak, yang boleh memenuhi keperluan kerja banyak tempat bergerak, yang menyebabkan kemudahan besar. Sebagai jembatan penerbangan milik peralatan industri Selama seluruh proses kerja, ia tidak dapat dihindari untuk menghadapi beberapa kesalahan umum. Di bawah mari kita analisis fenomena umum jambatan naik untuk semua orang& mdash; Tidak naik.


UdenRampa Lantai MudahPengenalan standard pemeriksaan sebelum meninggalkan kilang



Sambungkan kunci paksi dengan kenderaan dengan ketat, hook besi di jambatan papan terletak pada hook dedikasi kenderaan bekas quasi; Pada trak bekas biasa, kunci besi pada jambatan papan dipenuhi dengan ketat di sekitar bingkai besi yang ditetapkan di belakang kereta dan dikunci dengan kunci. The hydraulic support (no, and no) at the junction of the inspection bridge and the vehicle can be secured, steel plates or other grounding pads can also be used.

Mengadopsi prinsip pemberontakan musim semi.

Kerana tonage yang berbeza jambatan pengangkutan, termasuk ton, ton, ton,UdenJembatan naik hidraulik tetap, ton, dll., and the fixed hydraulic boarding bridge will automatically rise. Apabila ia mencapai kedudukan tinggi panel depan akan terbuka sepenuhnya.

Ia adalah mesin logistik yang selamat, dipercayai, menyelamatkan masa, menyelamatkan tanah yang memecahkan operasi perbezaan ketinggian tinggi.

Kerana Tonnage yang berbeza dari jambatan naik, yang boleh dibahagi menjadi ton, ton, ton, ton,UdenJembatan penerbangan tetap elektrik hidraulik, dll.,UdenPemuatan dan membuka jembatan papan platform Forklift, ia adalah mungkin untuk membawa muatan berbeza mengikut muatan kargo yang berbeza. Untuk pemasangan dan penggunaan Tonnage yang berbeza, overloading dan muatan barang adalah sangat dilarang!


UdenRampa Lantai MudahPengenalan standard pemeriksaan sebelum meninggalkan kilang



Bagaimana untuk menjaga jambatan boarding?

Asas pemeriksaanApabila menggunakan pompa manual, pertama-tama kembalikan butang valve minyak dan ketat ke arah jam. Tekan pengendali untuk perlahan-lahan mengangkat jambatan.

Regarding the year-end maintenance of the boarding bridge, check all hydraulic pipelines and joints to ensure that they are not damaged or loose. All joints must be tightened; Buang semua minyak hidraulik dan gantikannya dengan minyak baru untuk menghindari terus menggunakan minyak lama. Jika tidak, komponen bergerak dalam sistem akan mempercepat penggunaan dan air mata. Buang dan nyahkumpulkan valv penurunan, kemudian memasang semula. Untuk menggunakan jambatan penerbangan hidraulik tetap, perlu mempunyai pemahaman asas mengenai pengetahuan asasnya. Di bawah, Jinan Zhongding Elevator akan menganalisisnya untuk semua orang: Untuk beroperasi jambatan penerbangan hidraulik tetap, pertama membuka pintu belakang trak, memperbaikinya pada kedua-dua sisi kereta, dan kemudian balikkan trak ke hadapan platform sehingga ia bertemu blok goma anti-kekacauan di kedua-dua sisi jambatan penerbangan hidraulik tetap. Kemudian, brek trak. Turn on the power switch on the electric control box, and the professional boarding bridge factory has stable, safe, reliable, and can achieve maintenance free performance. The technical level has reached the domestic level and the international advanced level of similar products

Sekali lagi, sama ada pemilihan laman, desain lubang, serta sama ada ada pembinaan, akan mempengaruhi kehidupan perkhidmatan dan keselamatan jambatan naik hidraulik yang tetap.

UdenPlatform perkhidmatan jambatan pengangkutan hidraulik dan plat bibir akan disambungkan ke ruang pendek semasa operasi, membolehkan jambatan memilih jambatan dengan kekuatan pemampatan tinggi dan kepercayaan tinggi semasa proses aplikasi. Skema reka peralatan akan menggunakan kuasa tinggi; U-shaped” Cerita. Dengan cara itu, dalam keadaan tertentu, memastikan operasi bebas deformasi jangka panjang di bawah muatan tinggi. Saiz viskositi minyak hidraulik yang digunakan segera mempengaruhi kadar peningkatan. Minyak hidraulik termasuk dalam kategori produk kimia organik sebagai minyak bahan mentah, yang boleh menyebabkan kerosakan buruk kepada kesehatan fizikal dan mental. Kenalan segera dengan kulit dan mata boleh menyebabkan kerosakan yang signifikan. Apabila menggunakan minyak hidraulik, # digunakan pada musim panas dan # digunakan pada musim sejuk, dan ia diganti dua kali setahun. Apabila disambungkan dan menggantikan penting untuk memastikan bahawa minyak hidraulik benar-benar dilepaskan ke dalam bekas, dan tindakan efektif perlu diambil untuk memperbaiki kebocoran dan menyerap minyak.

Hydraulic system mode: hydraulic oil: anti wear hydraulic oil.

Apabila menurunkan, lepaskan butang valv balik (putar ke arah jarum), dan bengkok akan menurunkan beratnya sendiri.


AlKhankahMaklumat produk lain
  • XiningCiri-ciri struktur pengubah jenis keringCara operasi semasa pembinaan

    XiningCiri-ciri struktur pengubah jenis keringCara operasi semasa pembinaan

  • ToledoPlatform angkat hidraulik tetapKelenturan

    ToledoPlatform angkat hidraulik tetapKelenturan

  • ToledoPaksi penerbangan hidraulik tetapPengurusan integriti

    ToledoPaksi penerbangan hidraulik tetapPengurusan integriti

  • HuozhouJembatan memuatkan bekasLapisan perlindungan anti selip

    HuozhouJembatan memuatkan bekasLapisan perlindungan anti selip

  • HuozhouHarga jembatan naik bimbitPelbagai langkah untuk memastikan pemenuhan kontrak

    HuozhouHarga jembatan naik bimbitPelbagai langkah untuk memastikan pemenuhan kontrak

  • HuozhouPembuat flipper automatikPenjelasan produk

    HuozhouPembuat flipper automatikPenjelasan produk

  • ZaburePlatform angkat hidraulik tetapBerkongsi rahsia awal untuk mencapai keuntungan

    ZaburePlatform angkat hidraulik tetapBerkongsi rahsia awal untuk mencapai keuntungan

  • ZaburePaksi penerbangan tetap hidraulikTempat mencari

    ZaburePaksi penerbangan tetap hidraulikTempat mencari

  • segera:Peringatan: Maklumat UdenRampa Lantai MudahPengenalan standard pemeriksaan sebelum meninggalkan kilang memberi anda UdenRampa Lantai MudahPengenalan standard pemeriksaan sebelum meninggalkan kilang oleh syarikat kami, perkhidmatan UdenRampa Lantai MudahPengenalan standard pemeriksaan sebelum meninggalkan kilang dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk UdenRampa Lantai MudahPengenalan standard pemeriksaan sebelum meninggalkan kilang, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian UdenRampa Lantai MudahPengenalan standard pemeriksaan sebelum meninggalkan kilang. UdenRampa Lantai MudahPengenalan standard pemeriksaan sebelum meninggalkan kilang di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di UdenRampa Lantai MudahPengenalan standard pemeriksaan sebelum meninggalkan kilang, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!