CassellPlatform type hydraulic boarding bridgeGunakan dalam bidang kejuruteraan

  • masa pelepasan:2024-04-16 22:15:52
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:113
  • Penerangan pantas:

    Cassell, yang terbuat dari bahan kuasa tinggi; U” Profil baja direka sebagai kerangka. Kekalkan ia untuk masa yang lama ta

Kandungan artikel
yang terbuat dari bahan kuasa tinggi; U” Profil baja direka sebagai kerangka. Kekalkan ia untuk masa yang lama tanpa deformasi dalam keadaan muatan tinggi. The platform of the boarding bridge adopts anti slip patterned steel plates to increase the climbing friction of the forklift and improve work efficiency. Dan rok anti berguling boleh ditambah jika perlu.

Selepas memuatkan dan memuatkan, tekan butang permulaan untuk menambah bulatan secara automatik semasa proses mengangkat swashplate. Apabila swashplate naik ke kedudukan yang dekat dengan puncak, lepaskan butang untuk menurunkan jambatan boarding hidraulik tetap ke kedudukan mengufuk untuk operasi mudah. Muat dan lepaskan versi kargo dan buka dan tutup pintu.

CassellJadi apa sifat jambatan boarding yang boleh digunakan secara luas di pusat belanja? Plat lap jambatan pengangkutan tetap disambung ke saluran menggunakan selang panjang penuh, dengan kekuatan tinggi dan kepercayaan yang baik. Pilih komponen penyegelan yang diimport untuk memastikan penyegelan sistem hidraulik yang baik. Kacang pam hidraulik yang diimport memastikan operasi stabil dan hidup perkhidmatan panjang; Pemilihan countertop kuasa tinggi; " U& " Perrancangan sinar memastikan bahawa tabung tidak membentuk di bawah muatan tinggi. A specialized product manufacturing enterprise that integrates research and development, as well as service. Long term professional boarding bridge factory

Peranti slip peranti pembuatan, pembuatan, dan pengendalian peralatan mesin bantuan yang digunakan dalam set fasilitas: peralatan ini dibuat dari plat besi tebal yang diseweldi oleh penywelding elektrik, yang boleh menjaga kesan anti slip dan boleh dipercayai. Ia adalah kilang pengangkutan jambatan jangka panjang. Selamat datang untuk bertanya

BulunguPembuat pembelian utama untuk cat adalah tanda seperti Chenhong dan Lehua.

Fungsi: Memuatkan yang sesuai, kestabilan yang kuat, dan biaya penyelamatan yang rendah. Tersesuai untuk pelbagai kenderaan pada memuatkan dan memuatkan laman dan tempat dengan lalu lintas relatif sibuk. Memuatkan dan membuka platforms, platforms mengangkat, dan membuka platforms: peranti anti slip: Peranti ini diseweldi dari plat besi, kerana ia adalah saluran keselamatan kritik untuk tekanan kerja.


CassellPlatform type hydraulic boarding bridgeGunakan dalam bidang kejuruteraan



Apabila menurunkan, lepaskan butang valv balik (putar ke arah jarum), dan bengkok akan menurunkan beratnya sendiri.

Mengenai pemeliharaan jembatan naik bimbit pada akhir tahun: buang semua minyak hidraulik dan gantikannya dengan minyak baru untuk menghindari terus menggunakan minyak lama. Jika tidak, komponen bergerak dalam sistem akan habis; Semak semua saluran paip hidraulik dan gabungan, pastikan saluran paip tidak rosak dan gabungan tidak terlepas. Ketatkan semua gabungan; Buang dan nyahkumpulkan valv penurunan letupkan plunger bersih dengan udara termampat, kemudian pasang semula. Jambatan pemuatan dan pembuatan bimbit adalah pemuatan dan pembuatan peralatan bantuan yang digunakan dalam kerjasama dengan forklift. Ia boleh menyesuaikan tinggi mengikut kongkaviti dan konveksi kereta. Forklift boleh masuk secara langsung ke dalam kereta melalui peralatan ini untuk pemuatan dan pembuatan batch barang, dan boleh menyelesaikan pembuatan dan pembuatan cepat barang dengan hanya satu orang yang bekerja. Ia memungkinkan perusahaan untuk mengurangkan banyak pekerjaan, meningkatkan efisiensi operasi, dan mendapatkan keuntungan ekonomi.

Panjang rantai boleh ditetapkan boleh berhubung dengan trak, membuat jambatan boarding dan trak sentiasa ketat.

NyahkiraSebelum memuatkan, membuang, dan membawa barang, tinggi plat penyesuaian di jambatan papan patut disesuaikan untuk memastikan meliputi licin dengan panel belakang kereta. Rangkaian besi di jambatan papan patut terikat dengan kuat pada kereta.

Tinggi tinggi: Secara umum, tinggi tinggi tinggi jembatan papan tetap adalah sama, kecuali bagi orang yang mempunyai keperluan istimewa. Untuk memastikan keselamatan,CassellJembatan naik hidraulik bergerak, ia biasanya dikekalkan pada tinggi yang sama dengan piawai.

Jembatan boarding bergerak yang boleh ditarik adalah jenis jembatan boarding bergerak yang boleh ditarik oleh forklift, traktor,CassellJembatan naik hidraulik bergerak, dll. Ia dikembangkan dengan menggabungkan teknologi bingkai trak trek rata. Bagian depan dilengkapi dengan rod a universal bertugas berat dan roda trak yang boleh dipotong ke kedua- dua sisi. Bila pergerakan diperlukan, roda universal boleh dipotong ke ujung bawah dan roda trak boleh dipasang, yang boleh dengan mudah dan selesa mencapai pergerakan trak. Berikut adalah ciri-ciri produk.


CassellPlatform type hydraulic boarding bridgeGunakan dalam bidang kejuruteraan



Ia tidak dapat dihindari untuk melakukan pemeriksaan keselamatan sebelum menggunakan tekanan hidraulik untuk naik ke atas paksi. Periksa sama ada paip minyak rosak atau minyak yang bocor, dan sama ada kacang yang menyambungkan komponen terlepas. Spesifikasi rancangan untuk lif bekas kargo sepatutnya mengikut keperluan penggunaan kilang yang ada, seperti peledak-tahan, bumbung debu, dll. Platform pemuatan dan pembuatan juga adalah tempat di mana banyak bahaya tersembunyi (termasuk platform jatuh secara tidak sengaja forklift,CassellRampa Lantai Mudah, dll.), jadi rancangan keselamatan platform mesti sepadan dengan standar tinggi sistem lain dalam fasilitas, dengan fokus pada mengurangi bahaya ini dan tidak mengambil mereka dengan mudah untuk memastikan keselamatan operator dan produksi.

kualitiIa dibuat dari karet yang kuat. Empat sudut luar blok anti-kejadian semua bentuk lengkuk dan semua lubang bolt dalam. Saiz lubang bolt adalah Ф . Struktur bolt ikatan untuk kumpulan M: Jembatan boarding tetap terdiri dari sistem mekanik, sistem hidraulik, dan sistem elektrik. Platform dan chassis membentuk sistem mekanik. Platform ini berdasarkan&quo; U” Berbentuk besi seperti kerangka, dengan berat badan ringan dan kapasitas pembawa besar; Penghalang dibuat dari plat baja berpotensi anti slip dan mempunyai kapasitas pembawa muatan tinggi; Penghalang terbuat dari plat besi berpotensi anti slip dan boleh menahan kelajuan kilometer/jam apabila forklift dimuatkan sepenuhnya tanpa bengkok, meningkatkan kepercayaan kerja.

Ada tiga papan bergerak di kedua-dua sisi papan penyesuaian, memastikan keselamatan. The front of the fixed boarding bridge adjustment plate base is designed to be open making it convenient and fast to clean debris.

Kelas mekanik dan elektrik: bertanggungjawab atas penyelamatan minggu jambatan kenderaan.

CassellJembatan pengangkutan tetap platform perkhidmatan segera dipasang pada pinggir luar platform perkhidmatan yang tidak dimuatkan semasa keseluruhan proses pemasangan. Apabila dilaksanakan, tidak perlu menggali atau mengubur ruang dalam pembangunan terowong pada platform muatan dan membuang, dan kebanyakan bangunan tidak perlu diubahsuai dalam terma struktur.

Penjagaan dan penjagaan harian jambatan penerbangan hidraulik memerlukan pegawai yang ditugaskan untuk periksa secara peribadi struktur kurungan dan panel dekoratif untuk keadaan yang baik. Minyak dan mentega ditambah ke gudang dan komponen setiap bulan. Bahagian yang terluka secara peribadi diperiksa, dipelihara, diperbaiki dan diganti setiap bulan, terutama untuk komponen yang sering bergetar dan memakai kuat. Selain itu, untuk wayar, Peribadi periksa sama ada kabel sudah tua dan sama ada ada ada kerosakan atau kebocoran. Ia diperlukan untuk menggantikan wayar yang tua pada masa yang tepat untuk mencegah kerosakan peribadi disebabkan kebocoran. Lift bekalan kilang patut dipilih sebanyak yang mungkin dengan struktur pemasangan sederhana, penggunaan yang sesuai, kapasitas pembawa muatan besar, dan keuntungan-keuntungan tinggi, untuk memenuhi keperluan penggunaan yang dijangka.

Peranti slip peranti pembuatan, pembuatan, dan pengendalian peralatan mesin bantuan yang digunakan dalam set fasilitas: peralatan ini dibuat dari plat besi tebal yang diseweldi oleh penywelding elektrik, yang boleh menjaga kesan anti slip dan boleh dipercayai. Ia adalah kilang pengangkutan jambatan jangka panjang. Selamat datang untuk bertanya


AlKhankahMaklumat produk lain
  • XiningCiri-ciri struktur pengubah jenis keringCara operasi semasa pembinaan

    XiningCiri-ciri struktur pengubah jenis keringCara operasi semasa pembinaan

  • ToledoPlatform angkat hidraulik tetapKelenturan

    ToledoPlatform angkat hidraulik tetapKelenturan

  • ToledoPaksi penerbangan hidraulik tetapPengurusan integriti

    ToledoPaksi penerbangan hidraulik tetapPengurusan integriti

  • HuozhouJembatan memuatkan bekasLapisan perlindungan anti selip

    HuozhouJembatan memuatkan bekasLapisan perlindungan anti selip

  • HuozhouHarga jembatan naik bimbitPelbagai langkah untuk memastikan pemenuhan kontrak

    HuozhouHarga jembatan naik bimbitPelbagai langkah untuk memastikan pemenuhan kontrak

  • HuozhouPembuat flipper automatikPenjelasan produk

    HuozhouPembuat flipper automatikPenjelasan produk

  • ZaburePlatform angkat hidraulik tetapBerkongsi rahsia awal untuk mencapai keuntungan

    ZaburePlatform angkat hidraulik tetapBerkongsi rahsia awal untuk mencapai keuntungan

  • ZaburePaksi penerbangan tetap hidraulikTempat mencari

    ZaburePaksi penerbangan tetap hidraulikTempat mencari

  • segera:Peringatan: Maklumat CassellPlatform type hydraulic boarding bridgeGunakan dalam bidang kejuruteraan memberi anda CassellPlatform type hydraulic boarding bridgeGunakan dalam bidang kejuruteraan oleh syarikat kami, perkhidmatan CassellPlatform type hydraulic boarding bridgeGunakan dalam bidang kejuruteraan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk CassellPlatform type hydraulic boarding bridgeGunakan dalam bidang kejuruteraan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian CassellPlatform type hydraulic boarding bridgeGunakan dalam bidang kejuruteraan. CassellPlatform type hydraulic boarding bridgeGunakan dalam bidang kejuruteraan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di CassellPlatform type hydraulic boarding bridgeGunakan dalam bidang kejuruteraan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!