Biawa podraskaJembatan penerbangan tetap hidraulikTerobosan baru dalam teknologi kecekapan

  • masa pelepasan:2024-04-22 22:04:13
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:509
  • Penerangan pantas:

    Biawa podraska,Apabila kita beroperasi jambatan naik tetap, kita perlu belajar lebih banyak tentang operasi dan penggunaan tabu jambata

Kandungan artikel

Apabila kita beroperasi jambatan naik tetap, kita perlu belajar lebih banyak tentang operasi dan penggunaan tabu jambatan naik tetap. Ini akan membantu kita mengendalikan jambatan boarding tetap dengan lebih tepat, sementara memperhatikan tabu untuk mencegah ralat dan memastikan selesai kerja.

Alasan: pompa manual dan pompa perlengkapan mempunyai kebocoran minyak yang berat.

Biawa podraskaWith the rapid development of warehousing and logistics the use of boarding bridges is becoming increasingly widespread. The normal operation of the boarding bridge hydraulic system is the main technical indicator,Biawa podraskaJembatan pengangkutan yang tetap, and qualified hydraulic oil is the guarantee for the reliable operation of the hydraulic system. Pertahanan sistem minyak hidraulik boleh meningkatkan prestasi jambatan naik. di bawah, kita akan singkatkan tiga tindakan pencegahan untuk mempertahankan sistem hidraulik jambatan naik.

Cilinder minyak: Cilinder minyak tahan memakai ketepatan tinggi yang dihasilkan di Jinan.

TiaretPreventive measures: Timely maintenance or replacement of excessively worn parts. According to statistics, under normal circumstances, imported hydraulic pumps and motors have been in operation for five to six years, and their wear has become quite severe. Timely maintenance is necessary. Jika tidak, operasi akan pada dasarnya normal apabila mesin sejuk, tetapi selepas - jam operasi, kelajuan pergerakan setiap mekanisme dalam sistem akan perlahan secara signifikan, dan diperlukan untuk menghentikan mesin dan menunggu suhu minyak untuk menurun sebelum terus bekerja.

Apa itu paksi penerbangan hidraulik? Jembatan penerbangan hidraulik adalah peralatan bantuan istimewa yang digunakan untuk memuatkan dan memuatkan cepat barang, dan tombol kelajuan menurunkan diluar penyesuaian. Solusi: Apabila menekan butang menurunkan, periksa sama ada tombol menurunkan berfungsi. Jika tidak ada elektrik, cuba untuk menghapuskannya; Jika terdapat elektrik, mengacaukan valv turun sendiri atau menggantikan valv turun. Kabur penurunan harus tetap bersih.


Biawa podraskaJembatan penerbangan tetap hidraulikTerobosan baru dalam teknologi kecekapan



Jembatan pengangkutan tetap, sebagai alat utama gudang, bermain peran yang sangat penting dalam keseluruhan proses muatan dan muatan. Kerana mekanisasi bahan-bahan dan alat-alat, kecepatan siklus operasi kargo, dan meningkat terus-menerus masa muatan dan lepaskan kargo, jambatan penerbangan tetap berkhidmat sebagai jambatan laluan antara garpu dan kereta, dan frekuensi penggunaan semulajadi juga meningkat. Di bawah kita akan menganalisis bagaimana untuk memilih jambatan boarding tetap dan bagaimana untuk memecahkan kesulitan penyelenggaran?

Perincian penyelamatan peralatan mekanik jambatan naik bimbit, secara khusus

Kehidupan perkhidmatan jambatan naik kecil juga berkaitan dengan kualiti peralatan sendiri. Pilih perusahaan kecil dengan harga rendah dan kualiti rendah untuk produksi dan penghasilan boleh menghemat biaya dalam masa singkat. Namun, ia juga meletakkan dasar untuk penggunaan masa depan. If quality problems and accidents occur, it will not only cause personnel and property losses, but also delay delivery time, causing immeasurable direct or indirect losses.

Pengurusan industriJembatan penerbangan tekan hidraulik boleh dibawa: Ia adalah jenis yang digunakan secara luas, sesuai untuk tempat dimana muatan, muatan, dan pengangkutan tidak ditetapkan atau bergerak; Jembatan penerbangan tekanan hidraulik bergerak: sesuai untuk barang yang tetap dan tidak bergerak seperti port, platform kargo, gudang, dll.

Persekutuan bukan profesional tidak dibenarkan untuk nyahkumpul dan pasang produk ini dengan kehendak untuk mencegah kejutan elektrik atau sambungan yang salah.

Lif adalah peralatan pengangkutan yang sangat penting dalam operasi ketinggian tinggi. Cilinder adalah komponen penting sistem hidraulik. Oleh itu, rancangan silinder sangat penting dalam digunakan. Di bawah, mesin hidraulik akan memperkenalkan anda secara singkat. Design silinder angkat.


Biawa podraskaJembatan penerbangan tetap hidraulikTerobosan baru dalam teknologi kecekapan



[UNK][UNK]. Apabila jambatan naik bimbit perlu dipindahkan dari satu tempat ke tempat lain pertama-tama gemetar dua kaki sokongan jambatan naik bimbit sehingga kedua-dua roda belakang mendarat. Kemudian gunakan peranti hidraulik untuk menggulung roda belakang ke atas, mengubah tinggi untuk sepadan dengan tinggi forklift, additif-additif ini akan kehilangan efektif mereka selepas beberapa masa. Oleh sebab itu, minyak paksi penerbangan hidraulik patut diganti secara terus menerus untuk memastikan bahawa aditif-aditif itu berkesan. Penapis hanya boleh menyerap jumlah terbatas partikel tanah dan kotoran lain dari minyak paksi hidraulik. Ganti penapis mengikut siklus yang direkomendasikan untuk menjaga sistem bersih.

Untuk cerun yang tidak stabil atau tidak stabil selepas penyelamatan kerja bumi, lompatan lubang segmen atas-bawah patut diterima berdasarkan ciri-ciri geologi dan situasi yang mungkin cerun,Biawa podraskaMuat hidraulik bergerak dan membuka jembatan naik, dan pembangunan terbalik atau pembangunan sebahagian terbalik patut dilakukan pada masa yang tepat. Ia dilarang untuk menggali dan meletup secara tidak terkejut.

Biawa podraskaPanjang yang boleh disesuaikan rantai kabel boleh mudah menggantung trak, memastikan jambatan dan trak selalu sesuai dengan ketat.

Buka valv manual, perlahan-lahan menurunkan jambatan papan, dan selamatkan lebih dari % piring bibir di bawah bekas.

Pengurusan masalah: Mengganti cincin penyegelan pompa minyak boleh menghapuskan masalah.


AlKhankahMaklumat produk lain
  • YumboJembatan naik hidraulik tetapBetapa besarnya pasaran

    YumboJembatan naik hidraulik tetapBetapa besarnya pasaran

  • PhoenixJenis tetap hidraulik paksi yang diletakCara meningkatkan kecekapan mengepam

    PhoenixJenis tetap hidraulik paksi yang diletakCara meningkatkan kecekapan mengepam

  • PhoenixPlatform mengangkat legu aluminium tunggalHarga terus meningkat

    PhoenixPlatform mengangkat legu aluminium tunggalHarga terus meningkat

  • PhoenixMemuatkan mesin tipping hidraulikL

    PhoenixMemuatkan mesin tipping hidraulikL

  • AmaraPengubah melangkah-up kilang kuasaKestabilan dalam reka bentuk struktur

    AmaraPengubah melangkah-up kilang kuasaKestabilan dalam reka bentuk struktur

  • ZhongshanBoleh tekanan hidraulik secara automatik mengangkat dan rendahKawalan kualiti

    ZhongshanBoleh tekanan hidraulik secara automatik mengangkat dan rendahKawalan kualiti

  • ZhongshanJembatan naik jenis otomatikL

    ZhongshanJembatan naik jenis otomatikL

  • PaksMuat hidraulik tetap dan membuka jembatan naikApa sumbernya

    PaksMuat hidraulik tetap dan membuka jembatan naikApa sumbernya

  • segera:Peringatan: Maklumat Biawa podraskaJembatan penerbangan tetap hidraulikTerobosan baru dalam teknologi kecekapan memberi anda Biawa podraskaJembatan penerbangan tetap hidraulikTerobosan baru dalam teknologi kecekapan oleh syarikat kami, perkhidmatan Biawa podraskaJembatan penerbangan tetap hidraulikTerobosan baru dalam teknologi kecekapan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk Biawa podraskaJembatan penerbangan tetap hidraulikTerobosan baru dalam teknologi kecekapan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian Biawa podraskaJembatan penerbangan tetap hidraulikTerobosan baru dalam teknologi kecekapan. Biawa podraskaJembatan penerbangan tetap hidraulikTerobosan baru dalam teknologi kecekapan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di Biawa podraskaJembatan penerbangan tetap hidraulikTerobosan baru dalam teknologi kecekapan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!