Hamburg-BergedorfJembatan pengangkutan gudangKeperluan teknikal

  • masa pelepasan:2024-04-16 19:14:36
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:166
  • Penerangan pantas:

    Hamburg-Bergedorf,Apa konfigurasi yang digunakan untuk jambatan boarding hidraulik? Komponen konfigurasi jambatan boarding tetap yang sama

Kandungan artikel

Apa konfigurasi yang digunakan untuk jambatan boarding hidraulik? Komponen konfigurasi jambatan boarding tetap yang sama dihasilkan dan dihasilkan oleh pembuat berbeza, dan terdapat perbezaan dalam kualiti dan harga. Jika perusahaan memilih untuk murah dan menggunakan jambatan boarding harga rendah, ia menyimpan kos, mengabaikan kualiti menggunakan jambatan boarding, dan juga meletakkan bahaya tersembunyi untuk penyelamatan masa depan. Anda boleh memilih mengikut keperluan penggunaan anda sendiri

Berikut adalah ciri-ciri produk.

Hamburg-BergedorfApabila mengekalkan, mengekalkan, dan membersihkan, menggunakan tongkat sokongan untuk menyokong plat penyesuaian lebih dipercayai.

Panjang jambatan penerbangan hidraulik elektrik umumnya sekitar meter, dan berat pengangkutan berbeza bergantung pada tonnage. Ia adalah mm untuk ton, m untuk ton, dan m untuk ton. Ia sangat sesuai untuk ditempatkan di tanah dalam ruang terbuka.

DisuqLebar jambatan papan juga memerlukan lebar tertentu sendiri. Bagaimanapun, ia boleh memegang ruang tertentu ia tidak menyebabkan memuatkan dan memuatkan barang forklift. Jika lebar terlalu besar, yang tidak diperlukan. Jadi lebar yang masuk akal diperlukan, biasanya lebar jambatan penerbangan hidraulik elektrik adalah mm, mm, dan mm. Lebar jambatan dibahagi kepada lebar dalaman dan lebar keseluruhan. Seperti yang telah kita sebutkan, lebar dalaman ialah lebar laluan, dan lebar keseluruhan merujuk terutama kepada lebar garis pengawal di kedua-dua sisi tambah lebar laluan. Lebar keseluruhan boleh diabaikan dalam penggunaan tetapi semua orang masih peduli tentang lebar dalaman, iaitu lebar saluran.

Common&quo; Streamline” Perrancangan bersama terbuka, dengan kawasan penywelding lebih dari tiga kali lipat dari kawasan paip tradisional lain, memperpanjang hidup perkhidmatan dan kehidupan perlindungan.

Jembatan penerbangan hidraulik menentukan kaedah muatan dan muatan berdasarkan jenis, sifat, berat badan, dan bentuk bahan-bahan berbeza, mengembangkan program jembatan penerbangan hidraulik yang masuk akal, dan membuat rancangan sebelum jembatan penerbangan hidraulik. Setiap langkah patut dianggap untuk menghindari ralat besar. Tentukan kaedah jembatan naik hidraulik yang sesuai berdasarkan ciri-ciri barang. Pre-pemprosesan barang untuk mencapai kaedah pemindahan modular, seperti muatan dan lepaskan terpasang palet, bekas, dll. Pengendalian bekas tidak hanya mempunyai unit muatan dan lepaskan besar, efisiensi operasi tinggi, dan menyimpan masa pemuatan dan lepaskan operasi,Hamburg-BergedorfJembatan penghalang bergerak, tetapi juga meningkatkan fleksibiliti muatan hidraulik bahan dan lepaskan jembatan, membuat ia mudah untuk mencapai standardisasi. Ia tidak perlu menyentuh berbagai bahan dengan tangan untuk mencapai kesan bahan melindungi.


Hamburg-BergedorfJembatan pengangkutan gudangKeperluan teknikal



Apa itu paksi penerbangan hidraulik? Jembatan penerbangan hidraulik adalah peralatan bantuan istimewa yang digunakan untuk memuatkan dan memuatkan cepat barang, dan fungsi penyesuaian tingginya boleh membina jembatan antara trak dan platform gudang. Apa langkah operasi yang kita lakukan semasa digunakan?

Periksa kualiti minyak hidraulik dan aras. Apabila platform angkat ditangkap ke kedudukan tinggi, aras minyak hidraulik sepatutnya - milimeter lebih tinggi dari bawah tangki minyak. Apabila warna minyak hidraulik gelap, minyak menjadi melekat, atau terdapat objek asing seperti gravil dalam minyak, minyak hidraulik patut diganti secara tepat waktu. Sistem hidraulik platform angkat patut diperiksa untuk sambungan hidraulik dan saluran paip. Jika saluran paip rosak ia perlu diganti segera; Apabila ada keseluruhan dalam bahagian sambungan, lakukan penyelamatan, membersihkan, dan gantikan minyak hidraulik bersih untuk menghapuskan masalah.

Raka TandaLangkah dalam menghasilkan jambatan papan adalah untuk memotong dan memberi makan bahan yang diperlukan ke dalam baja menurut lukisan.

Titik lain ialah and a mesti mempertimbangkan keperluan mereka sendiri untuk menggunakan peralatan jambatan boarding hidraulik tetap, dan kemudian melamar keperluan suai untuk pembuat jambatan boarding hidraulik tetap berdasarkan keperluan mereka sendiri. Pilih jambatan boarding hidraulik tetap yang sesuai kepada mereka, seperti kata-kata, apa yang sesuai kepada mereka lebih baik.

Tindakan preventif: Pemilihan minyak patut ditentukan mengikut tanda yang direkomendasikan pembuat, persekitaran kerja mesin,Hamburg-BergedorfMoving the boarding bridge,Hamburg-BergedorfJembatan pengangkutan gudang, faktor suhu, dll. Untuk beberapa mesin dengan keperluan istimewa, minyak hidraulik yang tahan memakai dengan prestasi yang baik patut dipilih.


Hamburg-BergedorfJembatan pengangkutan gudangKeperluan teknikal



Jembatan pengangkutan sisi platform dipasang secara langsung di pinggir depan platform memuatkan dan memuatkan. There is no need to excavate or reserve pits on the loading and unloading operation platform, and there is basically no change to the building structure.

Reputasi yang baikApabila mengesahkan bahawa bibir ditetapkan pada bekas, tarik hook keluar untuk ikat ke dalam bekas, ketatkan rantai untuk memastikan ia tidak melepaskan, dan tekan blok brek di kedua-dua sisi. Jembatan pengangkutan sudah merupakan bentuk struktur yang sangat kelihatan di lokasi logistik modern. Ia adalah titik dan titik akhir rantai logistik perusahaan, tetapi sentiasa ada perbezaan tinggi tertentu atau jarak antara kenderaan pengangkutan dan platform pemuatan dan membuang disebabkan tinggi pengangkutan. Menyebabkan forklift tidak dapat memasuki dan keluar kenderaan pengangkutan untuk memuatkan dan memuatkan barang secara langsung. Guna jambatan boarding untuk menyediakan sambungan yang boleh dipercayai. Benarkan trak forklift untuk memasuki dan keluar kenderaan pengangkutan dengan selamat dan cepat untuk memuatkan dan membuka operasi.

Rancangan unik; Kerja; Bingkai besi boleh menyokong tekanan secara serentak dan mengurangkan torsi bingkai, menjadikannya lebih kuat dan kekal daripada struktur besi saluran lain.

Cilinder minyak: Cilinder minyak tahan memakai ketepatan tinggi yang dihasilkan di Jinan.

Hamburg-BergedorfAlasan: pompa manual dan pompa perlengkapan mempunyai kebocoran minyak yang berat.

Sebelum menghasilkan jambatan papan, halaman rumah memerlukan lukisan teknikal yang berkaitan. Ini adalah jabatan. Tanpa lukisan teknikal, tiada produk boleh dihasilkan, jadi lukisan adalah jabatan.

Alasan: Penapis diblokir.


AlKhankahMaklumat produk lain
  • XiningCiri-ciri struktur pengubah jenis keringCara operasi semasa pembinaan

    XiningCiri-ciri struktur pengubah jenis keringCara operasi semasa pembinaan

  • ToledoPlatform angkat hidraulik tetapKelenturan

    ToledoPlatform angkat hidraulik tetapKelenturan

  • ToledoPaksi penerbangan hidraulik tetapPengurusan integriti

    ToledoPaksi penerbangan hidraulik tetapPengurusan integriti

  • HuozhouJembatan memuatkan bekasLapisan perlindungan anti selip

    HuozhouJembatan memuatkan bekasLapisan perlindungan anti selip

  • HuozhouHarga jembatan naik bimbitPelbagai langkah untuk memastikan pemenuhan kontrak

    HuozhouHarga jembatan naik bimbitPelbagai langkah untuk memastikan pemenuhan kontrak

  • HuozhouPembuat flipper automatikPenjelasan produk

    HuozhouPembuat flipper automatikPenjelasan produk

  • ZaburePlatform angkat hidraulik tetapBerkongsi rahsia awal untuk mencapai keuntungan

    ZaburePlatform angkat hidraulik tetapBerkongsi rahsia awal untuk mencapai keuntungan

  • ZaburePaksi penerbangan tetap hidraulikTempat mencari

    ZaburePaksi penerbangan tetap hidraulikTempat mencari

  • segera:Peringatan: Maklumat Hamburg-BergedorfJembatan pengangkutan gudangKeperluan teknikal memberi anda Hamburg-BergedorfJembatan pengangkutan gudangKeperluan teknikal oleh syarikat kami, perkhidmatan Hamburg-BergedorfJembatan pengangkutan gudangKeperluan teknikal dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk Hamburg-BergedorfJembatan pengangkutan gudangKeperluan teknikal, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian Hamburg-BergedorfJembatan pengangkutan gudangKeperluan teknikal. Hamburg-BergedorfJembatan pengangkutan gudangKeperluan teknikal di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di Hamburg-BergedorfJembatan pengangkutan gudangKeperluan teknikal, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!