MataroApa perlindungan bagi pengubah yang ditenggelamkan minyakBeberapa salah faham utama mengenai p

  • masa pelepasan:2024-04-16 14:55:35
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:599
  • Penerangan pantas:

    Mataro,Penukar jenis kering terdiri dari dua resisten pembuluhan, yang menghasilkan empat kumpulan kabel: & ldquo; Y[UNK]y&rdqu

Kandungan artikel

Penukar jenis kering terdiri dari dua resisten pembuluhan, yang menghasilkan empat kumpulan kabel: & ldquo; Y[UNK]y”[UNK]& ldquo; Dy”& ldquo; Y[UNK]d” Dan & ldquo; D[UNK]d”. Di China, hanya & ldquo; Y[UNK]y” Dan & ldquo; Y[UNK]d”. Kerana terdapat juga dua jenis sambungan Y dengan wayar neutral dan tanpa wayar neutral. Jika tiada wayar neutral,MataroBerapa banyak pengubah kotak 100 KVA, semua tanda tidak akan ditangkap. Jika ada wayar neutral huruf N akan ditambah selepas huruf y Inggeris. N menunjukkan bahawa garis neutral mempunyai wayar pendaratan pengubah. Kumpulan kabel Yn. Apabila UAB meliputi UAB, tangan minit menunjuk ke & ldquo; ” Dalam kumpulan wayar baru, guna & ldquo; ” menunjukkan.

Kawalan dan tindakan pencegahan kebisingan bagi pengubah jenis kering

MataroPembuat pengubah mengatakan pada tahap ini, pasar pengubah penyimpanan tenaga China adalah relatif terbelah, ditambah dengan keterangan faktor seperti ambang rendah di lapangan, syarikat yang tidak sama, kekurangan penilaian dan spesifikasi dan inovasi teknikal yang tidak sesuai, yang menyebabkan pemasaran perlahan pengubah penyimpanan tenaga.

Apabila meninggalkan kilang, produksi dan pemprosesan tidak licin dan penyegelan adalah lemah. Kesalahan umum pembekuan minyak akan disebabkan selepas pengubah minyak ditutup selama beberapa masa.

BulaonCore pengubah enjin kuasa kVA Bahagian plastik dipilih di tengah-tengah kalung dan koil elektromagnetik untuk menjaga koil elektromagnetik dalam keadaan kalung yang stabil untuk mengurangi bunyi.

Pembuat pengubah kuasa

Apabila minyak baru diisi oleh pengubah kuasa dan sampel minyak yang baru saja dianggap digunakan, sampel minyak hanya boleh digunakan selepas berdiri cukup.


MataroApa perlindungan bagi pengubah yang ditenggelamkan minyakBeberapa salah faham utama mengenai penyelenggaraan



Perbezaan masa diantara langkah-langkah berbeza penyunting kuasa tiga-fasa bagi bekalan kuasa penyunting akan kurang dari ms, penutupan akan dikekalkan oleh penangkap tegangan tinggi, dan garis neutral penyunting akan didarat dengan yakin (ia akan didarat segera).

Apabila minyak operasi dicampur dengan jenis-jenis minyak baru berbeza atau digunakan untuk minyak, selain pengukuran tepat titik penapis sejuk minyak campuran, ia juga diperlukan untuk melakukan ujian suhu tinggi dan rendah dan ujian lumpur, dan mengamati akumulasi lumpur. Akumulasi tidak boleh diakses. Hasil operasi templat campuran bukan bahawa minyak asal sangat lemah,MataroPenukar jenis kering scb14,MataroPengubah jenis kering scb13-1250, jadi ia boleh diurus dan digunakan dengan cara campuran.

Penghakiman cacat pengubah kuasa

Kesimpulan ujianPerbezaan masa diantara langkah-langkah berbeza penyunting kuasa tiga-fasa bagi bekalan kuasa penyunting akan kurang dari ms, penutupan akan dikekalkan oleh penangkap tegangan tinggi, yang boleh dilengkapi dengan mesin dan peralatan yang sejuk udara (pemanah sentrifugal sejuk). Selepas memilih mesin dan peralatan yang sejuk udara, kapasitas output boleh meningkat dengan %.

(IV) pengubah pada lajur akan stabil dan tegas, dan kereta pinggang akan & phi; Kabel galvanized mm akan terluka selama pusingan dalam nombor yang sama. Kabel besi tidak akan mempunyai sambungan dan akan ketat selepas membelakang. Jarak antara kereta pinggang dan bahagian yang bertenaga tidak akan kurang dari , m.


MataroApa perlindungan bagi pengubah yang ditenggelamkan minyakBeberapa salah faham utama mengenai penyelenggaraan



Proses penghasilan pengubah jenis kering sangat proses, prestasi pengubah jenis kering akan lebih stabil. Apa proses penghasilan umum dan langkah pengubah jenis kering?

Pengurusan jujurApabila meninggalkan kilang, produksi dan pemprosesan tidak licin dan penyegelan adalah lemah. Kesalahan umum pembekuan minyak akan disebabkan selepas pengubah minyak ditutup selama beberapa masa.

Kaedah menghirup hidung pemeriksaan pengubah

Apabila meninggalkan kilang, produksi dan pemprosesan tidak licin dan penyegelan adalah lemah. Kesalahan umum pembekuan minyak akan disebabkan selepas pengubah minyak ditutup selama beberapa masa.

MataroApakah mod kawat pengubah jenis kering?

Cora gantung pengubah jenis kering adalah bahagian penting

Manufacturing process and steps of dry-type transformer

AlKhankahMaklumat produk lain
  • XiningCiri-ciri struktur pengubah jenis keringCara operasi semasa pembinaan

    XiningCiri-ciri struktur pengubah jenis keringCara operasi semasa pembinaan

  • ToledoPlatform angkat hidraulik tetapKelenturan

    ToledoPlatform angkat hidraulik tetapKelenturan

  • ToledoPaksi penerbangan hidraulik tetapPengurusan integriti

    ToledoPaksi penerbangan hidraulik tetapPengurusan integriti

  • HuozhouJembatan memuatkan bekasLapisan perlindungan anti selip

    HuozhouJembatan memuatkan bekasLapisan perlindungan anti selip

  • HuozhouHarga jembatan naik bimbitPelbagai langkah untuk memastikan pemenuhan kontrak

    HuozhouHarga jembatan naik bimbitPelbagai langkah untuk memastikan pemenuhan kontrak

  • HuozhouPembuat flipper automatikPenjelasan produk

    HuozhouPembuat flipper automatikPenjelasan produk

  • ZaburePlatform angkat hidraulik tetapBerkongsi rahsia awal untuk mencapai keuntungan

    ZaburePlatform angkat hidraulik tetapBerkongsi rahsia awal untuk mencapai keuntungan

  • ZaburePaksi penerbangan tetap hidraulikTempat mencari

    ZaburePaksi penerbangan tetap hidraulikTempat mencari

  • segera:Peringatan: Maklumat MataroApa perlindungan bagi pengubah yang ditenggelamkan minyakBeberapa salah faham utama mengenai p memberi anda MataroApa perlindungan bagi pengubah yang ditenggelamkan minyakBeberapa salah faham utama mengenai p oleh syarikat kami, perkhidmatan MataroApa perlindungan bagi pengubah yang ditenggelamkan minyakBeberapa salah faham utama mengenai p dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk MataroApa perlindungan bagi pengubah yang ditenggelamkan minyakBeberapa salah faham utama mengenai p, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian MataroApa perlindungan bagi pengubah yang ditenggelamkan minyakBeberapa salah faham utama mengenai p. MataroApa perlindungan bagi pengubah yang ditenggelamkan minyakBeberapa salah faham utama mengenai p di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di MataroApa perlindungan bagi pengubah yang ditenggelamkan minyakBeberapa salah faham utama mengenai p, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!