BāgherhātSuhu operasi pengubah yang tenggelam minyakDemonstrasi persembahan khas

  • masa pelepasan:2022-08-11 14:06:11
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:554
  • Penerangan pantas:

    Bāgherhāt,Penyebar bunyi pengubah jenis keringKawalan salib-seksyen bagi pemalam input dan kuasa output pengubah mesti sesuai deng

Kandungan artikel

Penyebar bunyi pengubah jenis kering

Kawalan salib-seksyen bagi pemalam input dan kuasa output pengubah mesti sesuai dengan persediaan saiz semasa mereka; Ia sepatutnya dilengkapi mengikut intensiti semasa -A / Min.

BāgherhātPenukar jenis kering peralatan elektrik statik, digunakan untuk mengubah semasa AC (semasa) nilai piawai tertentu ke jenis lain atau beberapa jenis voltaj kerja (semasa) dengan frekuensi yang sama dan nilai piawai yang berbeza. Menurut data pemeriksaan pengumpulan pengawasan kuartal ketiga tahun lepas yang dibebaskan oleh AQSIQ,BāgherhātPembuat pengubah bekalan kuasa, diantara jenis komoditi pengubah jenis kering yang dihasilkan oleh penghasil di provinsi dan daerah bandar di seluruh negara jenis komoditi ditemukan tidak konsisten dengan persediaan spesifikasi yang berkaitan, dengan kadar persetujuan %& ldquo; Kebanyakan hasil ini menunjukkan tahap kualiti industri pengubah jenis kering China pada tahap ini.

Dalam terma tempat penggunaan, pengubah jenis kering kebanyakan digunakan dalam & ldquo; Jenis & rdquo; anti api dan anti letupan Ia mudah digunakan dalam bangunan-bangunan teknik besar dan medium-sized dan bangunan-bangunan multi-tingkat; Pengubah minyak ditenggelamkan kerana & ldquo; Kecelakaan & rdquo; Kemungkinan ada minyak atau kebocoran selepas api, dan kebanyakan tempat aplikasi yang menyebabkan kemalangan api mudah dipilih di bangunan-bangunan teknik besar dan medium dan bangunan-bangunan berbilang tingkat;

GelemsoKebocoran minyak di posisi penywelding elektrik

Penukar jenis kering

Untuk kebocoran yang telah berlaku, cari titik kebocoran dahulu, yang tidak boleh diabaikan. Untuk kedudukan dengan kebocoran serius, sekop atau tembakan tajam boleh dipilih. Titik kebocoran boleh dipilih dengan alat khas untuk bahan logam. Selepas memanipulasi kebocoran, permukaan rawatan akan dibersihkan dan bersih. Bahan komposit polimer kebanyakan dipilih untuk konsolidasi kering. Selepas konsolidasi kering, tujuan rawatan jangka panjang kebocoran boleh dicapai.


BāgherhātSuhu operasi pengubah yang tenggelam minyakDemonstrasi persembahan khas



Terlalu muatan atau sirkuit pendek berlaku di dalam pengubah kuasa. Bahan-bahan mentah yang boleh dibakar dipengaruhi oleh suhu tinggi dan pengasingan listrik, yang meleleh dan menyalakan, menghasilkan banyak tubuh uap, meningkatkan tekanan kerja dalaman pengubah kuasa, menyebabkan nyalakan kasing, menyebabkan kegagalan kuasa skala besar, membahayakan semua produksi, penghasilan dan aktiviti normal. Ada tiga sebab kemalangan api dalam operasi pengubah kuasa.

Analisis penyimpanan kuasa pengubah sentiasa berdasarkan sama ada kadar penggunaan kapasitas pengubah kurang dari nilai piawai tertentu. Samada pengubah adalah spesifikasi perlindungan persekitaran dan penyimpanan tenaga. Sebenarnya, kadang-kadang spesifikasi tersebut tidak menyimpan tenaga elektromagnetik, tetapi mengkonsumsi tenaga elektromagnetik.

Pemalam kuasa dengan muatan penuh dahulu, periksa sama ada peralatan mempunyai bunyi,BāgherhātPengubah penutup minyak 160KV, nyalakan, bau dan keadaan lain yang tidak normal. Jika terdapat apa-apa abnormaliti, sila matikan bekalan kuasa penukaran input.

Rakomendasi dan konsultasiSebab penyegelan yang buruk, umumnya, penyegelan pinggir kotak dan penutup mesin ditutup dengan tongkat goma resisten asad atau plat goma. Jika kongsi tidak diselesaikan dengan baik, ia akan menyebabkan kesalahan biasa pembekuan minyak.

Disebabkan lubang pasir dan retak. For crack leakage, drilling stop hole is a good way to remove in-situ stress and prevent widening.

Pembuat pengubah jenis kering


BāgherhātSuhu operasi pengubah yang tenggelam minyakDemonstrasi persembahan khas



Operasi pengubah tenggelam minyak

Pengurusan kualitioscilasi pengubah jenis kering diselesaikan dengan melaksanakan platform pemadam getah pada pengubah jenis kering dan melaksanakan pengurusan pengurangan getah frekuensi rendah, yang boleh mengawal oscilasi di bawah .%, menunjukkan bahawa apabila fasor tegangan kerja garis sisi utama, sebagai tangan minit, merujuk kepada kedudukan pada jam , tekanan fasa UAB di sisi sekunder tertinggal darjah di belakang tekanan operasi garis utama uab (atau darjah di hadapan).

BāgherhātSegel kebocoran minyak

Selepas ujian, sambungkan hubungan isyarat data relay kereta dengan litar penggera,BāgherhātKotak Transformer, hubungan tarik-masuk dengan litar pembukaan, dan laraskan nilai perlindungan yang berlebihan.

Saluran lapisan yang mengisolasi dan artikel yang menyambung antara botol bel dan inti akan dibuang. Jika ia adalah pemeriksaan lonceng menggantung, minyak akan dipomp ke bawah botol bel sebelum botol bel boleh dibuang.

AlKhankahMaklumat produk lain
  • PforzheimPlatform penangkapan hidraulik garpu guntingSebab mengapa tempat itu tidak dapat ditindakla

    PforzheimPlatform penangkapan hidraulik garpu guntingSebab mengapa tempat itu tidak dapat ditindakla

  • PforzheimRancangan jambatan naik bimbitCara membuatnya tidak berkarat

    PforzheimRancangan jambatan naik bimbitCara membuatnya tidak berkarat

  • WolfsbergTekanan hidraulik paksi naik bimbitKaedah pembezaan produk

    WolfsbergTekanan hidraulik paksi naik bimbitKaedah pembezaan produk

  • WolfsbergLift bimbit traktifSeminar strategi integrasi masalah

    WolfsbergLift bimbit traktifSeminar strategi integrasi masalah

  • WolfsbergLif tahap kecilSkop apa yang sesuai untuk barisan pengeluaran

    WolfsbergLif tahap kecilSkop apa yang sesuai untuk barisan pengeluaran

  • Orang SalsipuedesPengubah distribusi jenis kotakCara mengira kapasiti tekanan

    Orang SalsipuedesPengubah distribusi jenis kotakCara mengira kapasiti tekanan

  • MosonmagyarovarPlatform penangkapan hidraulik jenis guntingAsal ciri

    MosonmagyarovarPlatform penangkapan hidraulik jenis guntingAsal ciri

  • MosonmagyarovarTanda jembatan naik bimbitAnalisis prestasi biasa

    MosonmagyarovarTanda jembatan naik bimbitAnalisis prestasi biasa

  • segera:Peringatan: Maklumat BāgherhātSuhu operasi pengubah yang tenggelam minyakDemonstrasi persembahan khas memberi anda BāgherhātSuhu operasi pengubah yang tenggelam minyakDemonstrasi persembahan khas oleh syarikat kami, perkhidmatan BāgherhātSuhu operasi pengubah yang tenggelam minyakDemonstrasi persembahan khas dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk BāgherhātSuhu operasi pengubah yang tenggelam minyakDemonstrasi persembahan khas, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian BāgherhātSuhu operasi pengubah yang tenggelam minyakDemonstrasi persembahan khas. BāgherhātSuhu operasi pengubah yang tenggelam minyakDemonstrasi persembahan khas di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di BāgherhātSuhu operasi pengubah yang tenggelam minyakDemonstrasi persembahan khas, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!