Tingo MariaPembuat pengubah kuasaMeningkatkan bekalan peralatan yang berkesan

  • masa pelepasan:2022-07-14 15:32:49
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:265
  • Penerangan pantas:

    Tingo Maria,Tingo Maria10kV transformer oil immersed,Fuse tenaga tinggi penukar memecahkan satu fasa;Apabila sampel minyak digunakan

Kandungan artikel
Tingo Maria10kV transformer oil immersed,

Fuse tenaga tinggi penukar memecahkan satu fasa;

Apabila sampel minyak digunakan, spesifikasi teknikal keselamatan dan keselamatan api di tempat akan dilaksanakan secara ketat.

Tingo MariaUntuk mempromosikan penggunaan pengubah penyimpanan tenaga, Kementerian Kewangan, Kementerian industri dan teknologi maklumat dan Komisi Pembangunan Negara dan Reform bersama-sama mempromosikan peraturan terperinci untuk pelaksanaan pengubah distribusi penyimpanan tenaga produk penyimpanan tenaga yang bermanfaat bagi projek rakyat sejak , menyediakan subvenci - yuan / KVA untuk pengubah penyimpanan tenaga.

Isolasi konduktor pengubah kuasa adalah bahagian utama pengisihan dalaman. Beberapa konduktor patut melewati tengah koil elektromagnetik, atau diantara koil elektromagnetik, tongkat besi dan dinding tangki minyak kereta. Oleh itu, perlu memastikan bahawa jenis konduktor ini mempunyai kekuatan pemampatan isolasi yang cukup iaitu ruang izolasi.

Bandar Quezonoscilasi pengubah jenis kering diselesaikan dengan melaksanakan platform pemadam getah pada pengubah jenis kering dan melaksanakan pengurusan pengurangan getah frekuensi rendah, yang boleh mengawal oscilasi di bawah .%, dan kemudian mengurangi bunyi struktur bangunan yang dihantar oleh oscilasi pengubah jenis kering.

Cora gantung pengubah jenis kering adalah bahagian penting

Alasan utama ialah kualiti penyeludupan penyeludupan listrik adalah lemah, terdapat penyeludupan kosong, penyeludupan terbuka,Tingo MariaPenukar jenis kotak pengubah jenis kering, lubang jarum, lubang pasir dan kekurangan lain dalam penyeludupan. Penukar minyak mudah ditutup dengan serbuk penyeludupan dan cat apabila meninggalkan kilang, getaran induksi elektromagnetik akan memecahkan penyeludupan listrik dan menyebabkan kebocoran.


Tingo MariaPembuat pengubah kuasaMeningkatkan bekalan peralatan yang berkesan



(I) jarak antara kontor luaran kV dan dibawah pengubah jenis kering dan kereta pelindung atau dinding halaman sekeliling harus mempertimbangkan kesehatan pengangkutan dan perbaikan pengubah jenis kering, dan jarak tidak akan kurang dari m; Pada sudut dengan operasi sebenar, ruang lebih dari m akan disimpan; Jika pagar logam dipilih, pagar logam akan dibawah dan tanda amaran akan digantung di kedudukan yang terkenal.

Kandungan pemeliharaan pengubah kuasa

Manufacturing process and steps of dry-type transformer

Di mana yang baikIf the above provisions are not met, the problem of dryness shall be solved. Generally, it is OK to operate the centrifugal fan for a period of time. Semak kesucian pengubah kuasa. Jika terlalu banyak debu ditemui, ia mesti dihapuskan untuk memastikan ventilasi dalam dan menghindari penetrasi izolasi. Secara khususnya, perhatikan untuk membersihkan penyesuaian pengubah kuasa Akhir atas dan bawah pemasangan winding. Pemantau sentrifugal boleh dibawa atau pemampatan udara kering atau N akan digunakan untuk membersihkan debu dalam ruang dalam yang tidak mudah dicapai, seperti saluran ventilasi, dan tidak boleh ada tanah.

Operasi pengubah tenggelam minyak

Untuk pemasangan tongkat kilat, ia sangat mudah untuk merusak perlindungan relay di dalam dan diluar pengubah jenis kering dengan kilat. Jika ia adalah situasi yang serius,Tingo MariaPengubah kotak lama, ia sangat mudah menyebabkan kemalangan api, kegagalan kuasa kerosakan mesin dan peralatan, ia sangat mudah untuk merusak perlindungan relay di dalam dan diluar pengubah jenis kering dengan kilat. Jika ia adalah situasi yang serius, ia sangat mudah menyebabkan kemalangan api kegagalan kuasa, kerosakan mesin dan peralatan, dll.

rancanganPemburukan pengisihan Solenoid

Transformer adalah

Container pengumpulan adalah botol kaca tanpa warna dengan plug kaca tanah mulut luas dengan volum .kg atau kg. - botol akan dikumpulkan pada masa untuk analisis dan eksperimen. Label akan diletak semasa pengumpulan. Perhatikan nama, sumber, tarikh pengumpulan, orang pengumpulan, kondisi cuaca dan bahan-bahan lain sampel minyak.

Tingo MariaPenukar jenis kering terdiri dari dua resisten pembuluhan, yang menghasilkan empat kumpulan kabel: & ldquo; Y[UNK]y”[UNK]& ldquo; Dy”& ldquo; Y[UNK]d” Dan & ldquo; D[UNK]d”. Di China, hanya & ldquo; Y[UNK]y” Dan & ldquo; Y[UNK]d”. Kerana terdapat juga dua jenis sambungan Y dengan wayar neutral dan tanpa wayar neutral. Jika tiada wayar neutral, semua tanda tidak akan ditangkap. Jika ada wayar neutral, huruf N akan ditambah selepas huruf y Inggeris. N menunjukkan bahawa garis neutral mempunyai wayar pendaratan pengubah. Kumpulan kabel Yn. Apabila UAB meliputi UAB, tangan minit menunjuk ke & ldquo; ” Dalam kumpulan wayar baru, guna & ldquo; ” menunjukkan.

oscilasi pengubah jenis kering diselesaikan dengan melaksanakan platform pemadam getah pada pengubah jenis kering dan melaksanakan pengurusan pengurangan getah frekuensi rendah, yang boleh mengawal oscilasi di bawah .%

AlKhankahMaklumat produk lain
  • KrasnodonPembuat regulator tenggelam minyakAkan melebihi jangkaan

    KrasnodonPembuat regulator tenggelam minyakAkan melebihi jangkaan

  • ErdTrak angkat hidraulikKesalahan dan penyelesaian biasa

    ErdTrak angkat hidraulikKesalahan dan penyelesaian biasa

  • ErdJembatan naik jenis otomatikBagaimana rasa nilai cuba menolong kerja mekanikal

    ErdJembatan naik jenis otomatikBagaimana rasa nilai cuba menolong kerja mekanikal

  • FushunTekanan hidraulik paksi naik bimbitPengumpulan inventori barang jadi

    FushunTekanan hidraulik paksi naik bimbitPengumpulan inventori barang jadi

  • FushunPlatform penangkapan automatik aliran aluminumBagaimana pasaran bergerak apabila harga spot na

    FushunPlatform penangkapan automatik aliran aluminumBagaimana pasaran bergerak apabila harga spot na

  • FushunVilla keluarga dan lifBerapakah penggunaan bahan api anti karat yang tinggi

    FushunVilla keluarga dan lifBerapakah penggunaan bahan api anti karat yang tinggi

  • RomnyPemilihan pengubah jenis keringCara beredar dan terus berkembang

    RomnyPemilihan pengubah jenis keringCara beredar dan terus berkembang

  • KemonaTrak platform angkat hidraulikDalam cara apa

    KemonaTrak platform angkat hidraulikDalam cara apa

  • segera:Peringatan: Maklumat Tingo MariaPembuat pengubah kuasaMeningkatkan bekalan peralatan yang berkesan memberi anda Tingo MariaPembuat pengubah kuasaMeningkatkan bekalan peralatan yang berkesan oleh syarikat kami, perkhidmatan Tingo MariaPembuat pengubah kuasaMeningkatkan bekalan peralatan yang berkesan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk Tingo MariaPembuat pengubah kuasaMeningkatkan bekalan peralatan yang berkesan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian Tingo MariaPembuat pengubah kuasaMeningkatkan bekalan peralatan yang berkesan. Tingo MariaPembuat pengubah kuasaMeningkatkan bekalan peralatan yang berkesan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di Tingo MariaPembuat pengubah kuasaMeningkatkan bekalan peralatan yang berkesan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!