ChosicaPembelian pengubah jenis keringBerkongsi cara pembangunan dengan pengedar

  • masa pelepasan:2022-07-13 19:32:38
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:100
  • Penerangan pantas:

    Chosica, perhatian istimewa akan diberikan kepada penyelamatan koil solenoid atau mengisolasi lengan anti air. Jika terdapat ker

Kandungan artikel
perhatian istimewa akan diberikan kepada penyelamatan koil solenoid atau mengisolasi lengan anti air. Jika terdapat kerosakan scratch

Menghindari kerosakan mengisolasi secara tidak sengaja semasa penyelamatan: apabila memperbaiki inti gantung pengubah kuasa, ia akan dikendalikan dengan betul.

Apabila pengubah keluar dari fasa, jika fasa kedua diblokir, masih tiada bunyi apabila fasa kedua dihantar, dan terdapat bunyi apabila fasa ketiga dihantar; Jika fasa ketiga diblokir, bunyi tidak akan berubah, seperti dalam kes fasa kedua. Ada tiga alasan untuk kekurangan fasa:

ChosicaFormula pengiraan penyimpanan kuasa yang sesuai patut ditambah dari proses berikut: kehilangan kuasa aktif pengubah kapasitas besar: - muatan pengubah kapasitas besar; PDK - kerugian ralat sirkuit pendek bagi pengubah kapasitas besar,ChosicaPengubah distribusi jenis kering Scb10, kW Kehilangan kuasa aktif pengubah kapasitas kecil: semasa operasi normal rumah pam,ChosicaPenukar jenis kering 2500kVA, dua pam dimulakan secara tambahan, dan setiap pam dipandu oleh motor kW, CST = Satu pengubah kva telah dikonfigur awalnya, dan kadar penggunaan kapasitas yang diperkenalkan oleh pengubah pengubah hanya %

Sebab penyegelan yang buruk, umumnya, penyegelan pinggir kotak dan penutup mesin ditutup dengan tongkat goma resisten asad atau plat goma. Jika kongsi tidak diselesaikan dengan baik, ia akan menyebabkan kesalahan biasa pembekuan minyak.

RagusaGaris sifar pengubah kuasa disambungkan dengan peralatan yang berfungsi. Oleh kerana tenaga yang dibentuk oleh pelayan semasa operasi akan dihantar ke pengubah kuasa bersama kabel, pengubah kuasa akan dipindahkan dan dihantar ke mesin dan peralatan yang menggunakan kuasa. Apakah garis sifar pengubah kuasa sebenar? Mari kita perkenalkannya kepada kita.

Apakah mod kawat pengubah jenis kering?

Mod wayar pengubah jenis kering:


ChosicaPembelian pengubah jenis keringBerkongsi cara pembangunan dengan pengedar



Pengubah kuasa digunakan dalam semua jalur kehidupan

Di atas dan tengah tangki minyak pengubah, dan di tengah tangki minyak kenderaan, kulit tong dan tangki minyak kenderaan atas. The internal iron core and winding clamps are hot due to partial magnetic flux leakage, disejukkan oleh udara semulajadi dan kapasitas besar oleh peminat sentrifugal. Pengubah yang ditenggelamkan minyak diisilai oleh minyak mengisolasi, diisilai oleh minyak mengisolasi dalam sistem yang berkeliaran di dalam pengubah, dan panas dibuang pada radiator (radiator) sistem yang berkeliaran di dalam pengubah.

After hours of continuous trial operation with a certain load, the main body and accessories of the transformer are all normal, and the transformer will turn to all normal operation.

Menghindari kerosakan mengisolasi secara tidak sengaja semasa penyelamatan: apabila memperbaiki inti gantung pengubah kuasa, perhatian istimewa akan diberikan kepada penyelamatan koil solenoid atau mengisolasi lengan anti air. Jika terdapat kerosakan scratch, ia akan dikendalikan dengan betul.


ChosicaPembelian pengubah jenis keringBerkongsi cara pembangunan dengan pengedar



Operasi dan pengurusan penyelamatan pengubah tenggelam minyak

Produsi keselamatanKaedah dan keseluruhan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasa adalah seperti ini:

Perubah telinga pemeriksaan

Penyebar bunyi pengubah jenis kering

ChosicaAlasan utama untuk kebocoran minyak adalah bahawa terdapat cacat dalam bahagian besi yang diletakkan

Penukar jenis kering terdiri dari dua resisten pembuluhan, yang menghasilkan empat kumpulan kabel: & ldquo; Y[UNK]y”[UNK]& ldquo; Dy”& ldquo; Y[UNK]d” Dan & ldquo; D[UNK]d”. Di China, hanya & ldquo; Y[UNK]y” Dan & ldquo; Y[UNK]d”. Kerana terdapat juga dua jenis sambungan Y dengan wayar neutral dan tanpa wayar neutral. Jika tiada wayar neutral, semua tanda tidak akan ditangkap. Jika ada wayar neutral, huruf N akan ditambah selepas huruf y Inggeris. N menunjukkan bahawa garis neutral mempunyai wayar pendaratan pengubah. Kumpulan kabel Yn. Apabila UAB meliputi UAB, tangan minit menunjuk ke & ldquo; ” Dalam kumpulan wayar baru, guna & ldquo; ” menunjukkan.

Secara umum kaedah rawatan kecemasan api pengubah yang ditenggelamkan minyak adalah terutama untuk memadamkan pengubah yang ditenggelamkan minyak, memadamkan bekalan kuasa yang ditukar di setiap sisi, dengan cepat melaburkan pengubah yang ditenggelamkan minyak dan memulakan sistem bekalan kuasa dari kosong. Hentikan operasi peralatan sejuk. Nyalakan penukar minyak yang ditenggelamkan. Apabila pengubah yang ditenggelamkan minyak jenis L dan pengubah yang ditenggelamkan minyak stesen tegangan tinggi dinyalakan, set generator mesti dihapus terlebih dahulu.

AlKhankahMaklumat produk lain
  • SwarthPlatform penunggang jenis trek panduanKawal kualiti produk dengan ketat

    SwarthPlatform penunggang jenis trek panduanKawal kualiti produk dengan ketat

  • SwarthTahap putaran mengangkat tetapAdakah ubah bentuk adalah penyebab kebisingan yang dihasilkan ol

    SwarthTahap putaran mengangkat tetapAdakah ubah bentuk adalah penyebab kebisingan yang dihasilkan ol

  • Salvaleon de HigueyPemulihan pengubah kuasaPrestasi dan struktur

    Salvaleon de HigueyPemulihan pengubah kuasaPrestasi dan struktur

  • BolzanoPlatform angkat hidraulik lajurKualiti yang sangat baik

    BolzanoPlatform angkat hidraulik lajurKualiti yang sangat baik

  • BolzanoJembatan penerbangan teleskopikModel inovasi

    BolzanoJembatan penerbangan teleskopikModel inovasi

  • ZwallerJembatan naik hidraulik bergerakApa yang menyebabkan penyumbatan

    ZwallerJembatan naik hidraulik bergerakApa yang menyebabkan penyumbatan

  • ZwallerPlatform penunggang jenis trek panduanApakah jenis bahan

    ZwallerPlatform penunggang jenis trek panduanApakah jenis bahan

  • ZwallerTekanan hidraulik automatik penuh untuk mesin gulung platApakah bahayanya

    ZwallerTekanan hidraulik automatik penuh untuk mesin gulung platApakah bahayanya

  • segera:Peringatan: Maklumat ChosicaPembelian pengubah jenis keringBerkongsi cara pembangunan dengan pengedar memberi anda ChosicaPembelian pengubah jenis keringBerkongsi cara pembangunan dengan pengedar oleh syarikat kami, perkhidmatan ChosicaPembelian pengubah jenis keringBerkongsi cara pembangunan dengan pengedar dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk ChosicaPembelian pengubah jenis keringBerkongsi cara pembangunan dengan pengedar, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian ChosicaPembelian pengubah jenis keringBerkongsi cara pembangunan dengan pengedar. ChosicaPembelian pengubah jenis keringBerkongsi cara pembangunan dengan pengedar di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di ChosicaPembelian pengubah jenis keringBerkongsi cara pembangunan dengan pengedar, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!