ParaguariParameter 1000 KVA pengubah minyak yang ditenggelamkanAdakah ubah bentuk adalah penyebab ke

  • masa pelepasan:2022-07-12 11:32:35
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:406
  • Penerangan pantas:

    Paraguari,Apabila minyak baru diisi oleh pengubah kuasa dan sampel minyak yang baru saja dianggap digunakan, sampel minyak hanya b

Kandungan artikel

Apabila minyak baru diisi oleh pengubah kuasa dan sampel minyak yang baru saja dianggap digunakan, sampel minyak hanya boleh digunakan selepas berdiri cukup.

Secara umum kaedah rawatan kecemasan api pengubah yang ditenggelamkan minyak adalah terutama untuk memadamkan pengubah yang ditenggelamkan minyak, memadamkan bekalan kuasa yang ditukar di setiap sisi, dengan cepat melaburkan pengubah yang ditenggelamkan minyak dan memulakan sistem bekalan kuasa dari kosong. Hentikan operasi peralatan sejuk. Nyalakan penukar minyak yang ditenggelamkan. Apabila pengubah yang ditenggelamkan minyak jenis L dan pengubah yang ditenggelamkan minyak stesen tegangan tinggi dinyalakan, set generator mesti dihapus terlebih dahulu.

ParaguariPeranti pendaratan dua titik dari inti besi disebabkan oleh bekas penywelding sisa;

Bahan-bahan mentah Fushi biru boleh digunakan untuk ikatan, sehingga kebocoran minyak keseluruhan konektor boleh dikawal dengan kuasa besar; Jika operasi sebenar adalah selesa,ParaguariBagaimana pengubah menghantar elektrik, shell logam juga boleh diikat pada masa yang sama untuk mencapai tujuan rawatan bocor.

TsqaltuboPerhatian: dalam keseluruhan proses pemeriksaan patroli keselamatan, staf operasi di lokasi dan pengurusan penyelamatan mesti menggunakan penguji suhu atau imej panas untuk melakukan pemeriksaan sengaja pada penukar sendiri,ParaguariInspection contents of dry-type transformer,ParaguariPengubah kotak tenggelam minyak, blok terminal dan aksesori lain; Bunyi semasa operasi penukar adalah bunyi semasa simetrik. Jika bunyi ditemui abnormal, dikembangkan secara signifikan, atau terdapat bunyi setempat, penyebab akan ditemui segera dan tindakan efektif tertentu akan diambil. Jika perlu, muatan boleh dikurangi atau operasi penukar boleh dihentikan.

konduktor pengubah kuasa merujuk kepada garis transmisi yang menyambung antara setiap kola elektromagnetik, antara kola elektromagnetik dan paip keluar kumpulan, dan antara kola elektromagnetik dan pengubah tapak.

Fuse tenaga tinggi penukar memecahkan satu fasa;


ParaguariParameter 1000 KVA pengubah minyak yang ditenggelamkanAdakah ubah bentuk adalah penyebab kebisingan yang dihasilkan oleh mesin?



Selepas memegang bolt longgar, segel flange, dan selesaikan bolt yang mungkin akan bocor, untuk mencapai tujuan rawatan lengkap. Kekuatan bolt longgar secara ketat mengikut operasi sebenar dan teknologi pemprosesan.

Untuk mengelakkan kerosakan tekanan berlebihan lebih baik, bolt ketat terlepas, dan proses pemasangan dan pemprosesan salah, menghasilkan kebocoran minyak.

Lupakan operasi muatan pengubah kuasa: jika muatan berfungsi untuk masa yang panjang, ia akan menyebabkan koil elektromagnetik panas, izolasi akan lambat tua, dan sirkuit pendek antara kotak akan gagal Kegagalan sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek untuk kesalahan tanah dan penyelesaian minyak.


ParaguariParameter 1000 KVA pengubah minyak yang ditenggelamkanAdakah ubah bentuk adalah penyebab kebisingan yang dihasilkan oleh mesin?



Terdapat juga banyak masalah yang perlu diperhatikan dalam tindakan preventif dan proses penindasan pengubah jenis kering. Apa kesan dan fungsi kunci penindasan pengubah jenis kering dan tindakan preventif yang sepadan? Mari kita menguasai dan berkonsultasi secara terperinci dengan penyunting kecil dari pembuat pengubah jenis kering.

pelaburanTerlalu muatan jangka panjang pengubah kuasa akan perlahan-lahan menyebabkan pemanasan dan pengisahan penuaan koil solenoid, yang menyebabkan sirkuit pendek diantara koil, sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek di tanah, yang menyebabkan pengubah kuasa menyalakan. Oleh itu, kekuatan pemampatan insulasi pengubah kuasa akan diuji sebelum pemasangan dan operasi, dan muatan berlebihan tidak dibenarkan dalam keseluruhan proses operasi.

Apabila bahan pengasingan peralatan elektrik terlalu panas, gas sekeliling akan menyebabkan sejenis bau. Bau seperti ini boleh dibau oleh staf patrol biasa. Apabila anda mencium bau seperti itu semasa pemeriksaan biasa anda perlu memeriksa dengan hati-hati peralatan dan bahagian sehingga anda mengetahui sebab.

Kerana pengangkutan penukar dan konduktor tenaga tinggi tipis, penukar terputus oleh getaran (tetapi tiada peranti mendarat).

ParaguariPerbezaan antara pengubah jenis kering dan pengubah terbenam minyak:

konduktor pengubah kuasa merujuk kepada garis transmisi yang menyambung antara setiap kola elektromagnetik, antara kola elektromagnetik dan paip keluar kumpulan, dan antara kola elektromagnetik dan pengubah tapak.

Saluran lapisan yang mengisolasi dan artikel yang menyambung antara botol bel dan inti akan dibuang. Jika ia adalah pemeriksaan lonceng menggantung, minyak akan dipomp ke bawah botol bel sebelum botol bel boleh dibuang.

AlKhankahMaklumat produk lain
  • XinlePlatform angkat bimbit besarBagaimana menilai haus dan apa yang perlu ditingkatkan

    XinlePlatform angkat bimbit besarBagaimana menilai haus dan apa yang perlu ditingkatkan

  • XinleLif rumah tangga kecil 3 tingkatKerosakan yang sering dihadapi

    XinleLif rumah tangga kecil 3 tingkatKerosakan yang sering dihadapi

  • Hetafe315 KVA oil type transformerPenyelesaian kepada kegagalan

    Hetafe315 KVA oil type transformerPenyelesaian kepada kegagalan

  • KrakowPlatform hidraulik angkat 10 meterMengelupas kerosakan dan langkah pencegahan

    KrakowPlatform hidraulik angkat 10 meterMengelupas kerosakan dan langkah pencegahan

  • KrakowTanda jembatan naik bimbitIndustri ini memasuki model baru perikatan jaminan kualiti

    KrakowTanda jembatan naik bimbitIndustri ini memasuki model baru perikatan jaminan kualiti

  • YunnanJembatan penerbangan hidraulik Jembatan penerbangan tetapPermohonan dalam industri perlindunga

    YunnanJembatan penerbangan hidraulik Jembatan penerbangan tetapPermohonan dalam industri perlindunga

  • YunnanPlatform angkat gerak garpu guntingPemasaran internet membawa peluang baru untuk pembangunan

    YunnanPlatform angkat gerak garpu guntingPemasaran internet membawa peluang baru untuk pembangunan

  • YunnanLif rumah tangga kecil VillaApa kelebihan industri

    YunnanLif rumah tangga kecil VillaApa kelebihan industri

  • segera:Peringatan: Maklumat ParaguariParameter 1000 KVA pengubah minyak yang ditenggelamkanAdakah ubah bentuk adalah penyebab ke memberi anda ParaguariParameter 1000 KVA pengubah minyak yang ditenggelamkanAdakah ubah bentuk adalah penyebab ke oleh syarikat kami, perkhidmatan ParaguariParameter 1000 KVA pengubah minyak yang ditenggelamkanAdakah ubah bentuk adalah penyebab ke dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk ParaguariParameter 1000 KVA pengubah minyak yang ditenggelamkanAdakah ubah bentuk adalah penyebab ke, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian ParaguariParameter 1000 KVA pengubah minyak yang ditenggelamkanAdakah ubah bentuk adalah penyebab ke. ParaguariParameter 1000 KVA pengubah minyak yang ditenggelamkanAdakah ubah bentuk adalah penyebab ke di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di ParaguariParameter 1000 KVA pengubah minyak yang ditenggelamkanAdakah ubah bentuk adalah penyebab ke, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!