ItaOil immersed transformer foundationApakah syarat untuk menangani soalan

  • masa pelepasan:2022-07-11 19:32:40
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:156
  • Penerangan pantas:

    Ita,ItaPengubah 2200 minyak yang ditenggelamkan,Menurut keadaan retak, wayar besi galvanized boleh ditembak ke dalam kebocor

Kandungan artikel
ItaPengubah 2200 minyak yang ditenggelamkan,

Menurut keadaan retak, wayar besi galvanized boleh ditembak ke dalam kebocoran atau dicabut dengan palu. Kemudian bersihkan titik kebocoran dengan toluene dan menguncinya dengan bahan-bahan mentah. Mata penutup pasir boleh ditutup dengan bahan-bahan mentah segera.

Perhatian: dalam keseluruhan proses pemeriksaan patroli keselamatan, staf operasi di lokasi dan pengurusan penyelamatan mesti menggunakan penguji suhu atau imej panas untuk melakukan pemeriksaan sengaja pada penukar sendiri, blok terminal dan aksesori lain; Bunyi semasa operasi penukar adalah bunyi semasa simetrik. Jika bunyi ditemui abnormal, atau terdapat bunyi setempat, penyebab akan ditemui segera dan tindakan efektif tertentu akan diambil. Jika perlu, muatan boleh dikurangi atau operasi penukar boleh dihentikan.

ItaKaedah pemeriksaan visual ialah staf menggunakan mata manusia untuk mengamati perubahan kelihatan bahagian-bahagian kelihatan peralatan operasi untuk mencari keadaan yang tidak normal peralatan, seperti perubahan warna, deformasi, ofset,ItaPenukar tiga fasa, retak, melepaskan, asap api, lekasan minyak putus sambungan tali, tanda kesilapan sirkuit pendek, gantung benda kotor etching dan turbidity, pemeriksaan visual adalah salah satu kaedah biasa pemeriksaan peralatan.

Sumber kuasa penukaran kekurangan satu fasa kuasa;

MytiliniSegel kebocoran minyak

Pengurangan getaran pengumpulan dan rumah bandar memecahkan sambungan lembut pengumpulan dan rumah bandar. Untuk bar tembaga bas tenaga rendah peralatan, oscilasi bunyi elektromagnetik boleh dihantar dari rumah bandar ke struktur bangunan. inti penyelesaian pengurangan bunyi mesti diubah ke sambungan wayar tembaga.

Terdapat banyak kumpulan sambungan pengubah jenis kering dan struktur dan sambungan yang dipilih juga berbeza. Jadi, apa kumpulan pengubah jenis kering? How to carry out the connection? Atau dengan pembuat pengubah jenis kering untuk melaksanakan program rangkaian asas untuk memperkenalkannya.


ItaOil immersed transformer foundationApakah syarat untuk menangani soalan



Apabila kita menggunakan pengubah yang ditenggelamkan minyak, kita semua tahu bahawa ia berfungsi dengan bantuan minyak. bagaimana jika pengubah yang ditenggelamkan minyak terbakar? Apa tindakan lawan yang harus kita lakukan?

Peralatan induktif sekunder di stesen pengedaran (seperti pengubah, pengubah tensi, reli kenderaan, AC, semua bekerja secara biasa. Menurut semasa AC, inti pengubah resisten angin akan mengeluarkan bunyi "buzzing and buzzing" dengan irama yang sama dan nada tertentu. Staf operasi pengubah seharusnya memahami dan menangkap ciri-ciri bunyi, dan akan ada bunyi dan bahkan "crackling" dalam kes kegagalan peralatan umum& rdquo; Bunyi memuat dan membuang boleh membedakan generasi dan ciri-ciri perisian biasa cacat menurut undang-undang muzik dan perubahan bunyi apabila segala-galanya normal dan tidak normal.

Semasa menjalankan ujian tanpa muatan, pengubah mesti disambungkan dengan tenaga kerja dari sisi bekalan kuasa tukar, dan kemudian membuat impuls tenaga kerja ditutup.

Penjagaan peralatanMod mewakili kumpulan sambungan pengubah jenis kering adalah: huruf utama Inggeris menunjukkan kabel di sisi utama (atau sisi utama), dan huruf Inggeris menunjukkan kabel di sisi sekunder (atau sisi sekunder). Y (atau y) adalah kawat bintang, dan D (atau D) adalah kawat segitiga.

Apabila memeriksa inti hook, insulasi koil elektromagnetik dan lengan porselin biasanya rosak secara tidak sengaja. After the shell of the pottery is broken, if you work again, turn on the photo flash when it"s light, and it"s short when it"s heavy. Oleh itu, sila perhatikan semasa menyimpan. Ia tidak perlu untuk menghancurkan pengasingan. Selepas penyelamatan, ahli-ahli boleh periksa alat khas, bahagian, pengasingan, dll. dan hantar mereka selepas mereka ditentukan untuk lengkap dan dipercayai.

Untuk menjalankan percubaan minyak pengubah kuasa lebih baik, perlu sampel minyak pengubah kuasa. Kerja pengumpulan patut dilakukan pada hari matahari kering. Kanting yang biasa digunakan dan kaedah pengumpulan sampel semasa pengumpulan mempunyai kerosakan segera sama ada kualiti spesifik minyak boleh benar-benar disebut. Sampel minyak untuk ujian tekanan AC tidak boleh kurang dari .kg, dan sampel minyak untuk ujian mudah tidak boleh kurang dari kg.


ItaOil immersed transformer foundationApakah syarat untuk menangani soalan



Isolasi dan pemindahan panas berbeza. Pengubah jenis kering secara umum diisilai dengan resin epoksi, disejukkan oleh udara semulajadi dan kapasitas besar oleh peminat sentrifugal. Pengubah yang ditenggelamkan minyak diisilai oleh minyak mengisolasi diisilai oleh minyak mengisolasi dalam sistem yang berkeliaran di dalam pengubah, dan panas dibuang pada radiator (radiator) sistem yang berkeliaran di dalam pengubah.

Garis produkAlasan utama untuk kebocoran minyak adalah bahawa terdapat cacat dalam bahagian besi yang diletakkan

Banyak orang mungkin tidak tahu banyak tentang penghasil pengubah distribusi kuasa. Sebenarnya, titik berikut mesti diperiksa. Samada terdapat bunyi, bunyi dan getaran yang tidak normal. Sama ada ada bau yang tidak normal seperti bau kokain. Sama ada ada perubahan warna disebabkan oleh overheating sebahagian. Ventilasi tidak baik. Selain itu, kita juga perlu memperhatikan aspek berikut.

Guna bahan serat untuk menutup bolt untuk mencapai tujuan mengawal kebocoran. Yang lain ialah untuk memadam bolt (kacang), memadam pemindah filem biru Fushi di permukaan, kemudian ketat selepas memadam bahan-bahan mentah di permukaan. Selepas kering, tujuan rawatan boleh dicapai.

ItaLupakan operasi muatan pengubah kuasa: jika muatan berfungsi untuk masa yang panjang, ia akan menyebabkan koil elektromagnetik panas, izolasi akan lambat tua, dan sirkuit pendek antara kotak akan gagal Kegagalan sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek untuk kesalahan tanah dan penyelesaian minyak.

Kol elektromagnetik terluka dengan wayar kuasa tembaga atau foli dan ditangkap dengan serat kaca. Lekat epoksi tidak perlu dipenuhi. Peralatan pengeringan vakum digunakan untuk menggeruskan dan melemahkan umidifikasi. Beton keseluruhan dituangkan dengan kuat pecahan tinggi, resistensi terhadap kesalahan sirkuit pendek, kesalahan umum dan kesan. Kerja ini berhati- hati.

() kedudukan pemasangan asuransi komersial sekunder pengubah pada lajur dan tanah mesti memenuhi keperluan berikut: jika ada pemutus di sisi sekunder,ItaSirkuit Transformer, ia mesti dipasang antara pemutus dan pemutus komposit tenaga rendah, atau pemutus sirkuit mesti dipilih sebagai pemutus; Jika tidak ada pemutus pada sisi sekunder, ia mesti dipasang pada kedua-dua sisi penyesuaian komposit tenaga rendah, dan pelompat kabel terpisah mesti disambung ke kabel terpisah pada kedua-dua sisi pemutus sirkuit.

AlKhankahMaklumat produk lain
  • LorientPlatform penangkapan jenis gunting bergerakMengapa menjadi penting dalam kawalan proses indus

    LorientPlatform penangkapan jenis gunting bergerakMengapa menjadi penting dalam kawalan proses indus

  • LorientPlatform mengangkat bebas halangan menegakTrend pembezaan pelarasan harga tetap tidak berubah

    LorientPlatform mengangkat bebas halangan menegakTrend pembezaan pelarasan harga tetap tidak berubah

  • GuadalupeKapasiti pengubah distribusiJenama reka bentuk

    GuadalupeKapasiti pengubah distribusiJenama reka bentuk

  • SofiaPlatform angkat hidraulik lif bergerakKod Penggunaan yang Adil

    SofiaPlatform angkat hidraulik lif bergerakKod Penggunaan yang Adil

  • SofiaTekanan hidraulik paksi naik bimbitApakah kesan perlindungan alam sekitar di pasaran?

    SofiaTekanan hidraulik paksi naik bimbitApakah kesan perlindungan alam sekitar di pasaran?

  • PadebornJembatan naik kecil sederhanaTurun naik harga lewat

    PadebornJembatan naik kecil sederhanaTurun naik harga lewat

  • PadebornPlatform penangkapan jenis keretapi panduan luarPembangunan jenama yang baik

    PadebornPlatform penangkapan jenis keretapi panduan luarPembangunan jenama yang baik

  • PadebornPlatform mengangkat bebas halangan menegakPerkara yang perlu anda ketahui mengenai pemasanga

    PadebornPlatform mengangkat bebas halangan menegakPerkara yang perlu anda ketahui mengenai pemasanga

  • segera:Peringatan: Maklumat ItaOil immersed transformer foundationApakah syarat untuk menangani soalan memberi anda ItaOil immersed transformer foundationApakah syarat untuk menangani soalan oleh syarikat kami, perkhidmatan ItaOil immersed transformer foundationApakah syarat untuk menangani soalan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk ItaOil immersed transformer foundationApakah syarat untuk menangani soalan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian ItaOil immersed transformer foundationApakah syarat untuk menangani soalan. ItaOil immersed transformer foundationApakah syarat untuk menangani soalan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di ItaOil immersed transformer foundationApakah syarat untuk menangani soalan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!